Gå til innhold

Helt Harald på tv2

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 13.48):

Märtha er sprø som en kjeks med alt dette alternativgreiene sine, men i dette programmet virket hun jo høyst normal og egentlig veldig ålreit. Må være fake news. 

Anonymkode: 7a054...2b2

Helt tydelig at det har vært noen rådgivere på banen her, som har analysert dette til å kunne fungere til å gi Martha positiv omtale, eller bygge et mer positivt og likverdig bilde av Martha, etter hun har snakka om og fronta så mye spekulativt som hun har.

Til det fungerte programmet så godt som noen rådgiver kunne ønske.

Når det er sagt, så var det et fint program. Smilsjokoladen som røy ut av buksa til Harald var priceless, reaksjonen til Martha likeså.

vil nok se videre😊

Anonymkode: e3730...1c9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Episoden med Markus og Martinus var veldig morsom :) og så modig Else er! Det hun gjorde hadde jeg aldri turt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 2/8/2021 at 10:51 PM, Gumman87 said:

. "Det er begrensa hvor dritt det kan gå"

Han er veldig stolt av dette egensnekra mottoet sitt, og drar det opp hele tiden. Hadde det bare vært BRA. Det er det jo ikke. Idiotisk Ole Brum-aktig motto......

Anonymkode: 5889d...3b0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er veldig stolt av dette egensnekra mottoet sitt, og drar det opp hele tiden. Hadde det bare vært BRA. Det er det jo ikke. Idiotisk Ole Brum-aktig motto......

Funker fjell for folk som er født med en gullskje i rævva. 

Har en venninne som også får alt hun ønsker seg i livet og hennes motto er at man bare må tenke positivt så blir livet positivt. Det kan hjelpe, men har man MS så må det være lov å ha vondt og være litt redd for fremtiden. Dør et av barna dine så må man få lov til å sørge. Men hun mener man bare må tenke på det positive, all tiden man fikk sammen. Dette sa hun til personen FØR bisettelsen var arrangert... 

Sånne folk as...

Anonymkode: cafbc...21a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Episoden med Else Kåss Furuseth var litt nedtur. Ble bare teit at Else hadde dobbeltbooka så hun dro på fest og Harald endte opp alene i leiligheten hennes. Noe av det jeg har likt med programmet har jo vært at Harald og kjendisen(e) har tilbrakt tid sammen og at kjendisen(e) har bydd på seg selv. Det ble det lite av i denne episoden. 

Anonymkode: 53ea6...be5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så kun episodene med Martha og kygo for de var jeg interessert i som mennesker, og begge var god underholdning synes jeg. De andre gjestene er ikke interessante.

Anonymkode: 251fc...182

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Episoden med Else Kåss Furuseth var litt nedtur. Ble bare teit at Else hadde dobbeltbooka så hun dro på fest og Harald endte opp alene i leiligheten hennes. Noe av det jeg har likt med programmet har jo vært at Harald og kjendisen(e) har tilbrakt tid sammen og at kjendisen(e) har bydd på seg selv. Det ble det lite av i denne episoden. 

Enig, utrolig kjedelig episode. For en klaging på Else hele tiden, hun var ikke mye morsom i denne episoden for å si det sånn..

Anonymkode: cf5f7...26c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Enig, utrolig kjedelig episode. For en klaging på Else hele tiden, hun var ikke mye morsom i denne episoden for å si det sånn..

Anonymkode: cf5f7...26c

Enig.

For meg virket det tydelig at hun ikke likte Harald, de kom ikke godt over ens, og det virket ikke som om hun ville være med på programmet. Hun sa vel også at hun angret på å ha sagt ja. Men hun virket rett og slett oppriktig irritert og sur...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Enig. Det var så dårlig at de burde droppet å sende den. Else ga også et veldig dårlig inntrykk. Aldri opplevd henne sånn før. Har likt alle de andre episodene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig.

For meg virket det tydelig at hun ikke likte Harald, de kom ikke godt over ens, og det virket ikke som om hun ville være med på programmet. Hun sa vel også at hun angret på å ha sagt ja. Men hun virket rett og slett oppriktig irritert og sur...

Enig. Det var dårlig stemning mellom dem fra start. Jeg tenkte først at det var nerver og at det ville gå seg til etterhvert, men det ble heller verre utover i programmet. Det skulle vel være en morsom greie at Else ringte til kona til Harald og spurte om han alltid skravla i et kjør og hvordan hun kunne få ham til å snakke mindre, men jeg fikk egentlig inntrykk av at hun var drittlei Harald på det tidspunktet. 

Det dessuten rart at så og si hele sekvensen med Harald-cam, bortsett fra litt på morgenen, var Harald i dusjen til Else. Jeg synes rett og slett det var uproft av Else. Hun hadde takket ja til å være med på programmet og da burde hun droppet den bursdagen når det kræsjet med datoen de hadde avtalt for innspilling.

Sol79 skrev (1 time siden):

Enig. Det var så dårlig at de burde droppet å sende den. Else ga også et veldig dårlig inntrykk. Aldri opplevd henne sånn før. Har likt alle de andre episodene.

Ikke uenig i deg der. Sitter også igjen med et veldig dårlig inntrykk av Else.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tror han egentlig ønsket å ha det som navn på programmet, men at noen satte ned foten og insisterte på at det skulle spille på navnet hans istedenfor. 
Tydelig han er fornøyd med det, ja. 

Hvor mange av kjendisene kommer til å bruke den genseren de får, tror dere? Den er sikkert av ræva kvalitet og uansett "ødelagt" av det teite slagordet. 

Anonymkode: f922b...689

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

I tillegg så er det jo ikke sant, heller. Det kan faktisk gå ekstremt dritt. Helt meningsløst motto, spør du meg.

Anonymkode: c7a24...a18

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooow! Fytti, jeg er mektig imponert over Else Kåss Furuseth!  Jeg har selv ekstrem høydeskrekk, mer enn det der, så jeg hadde aldri i livet klart verken å være der oppe i liften eller gå over den bjelka. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror Else ble såret av takeaway-kommentaren til Harald. Sjeldent at jeg ser henne nebbete og sur.

Anonymkode: 8da6a...29b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Annonse
AnonymBruker

Ny sesong av denne dritten dessverre.. Var i topp humor, men den nyheten ødela hele dagen min. Gruer meg allerede

Anonymkode: f602d...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ny sesong av denne dritten dessverre.. Var i topp humor, men den nyheten ødela hele dagen min. Gruer meg allerede

Det er vel ingen som tvinger deg til å se på programmet om du ikke liker det?🤷‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

I jøssenavn... Blir dagen din virkelig ødelagt av det? Det finnes knapper på fjernkontrollen, både for å svitsje mellom kanaler, og for å skru av TV-en, du vet det, eller?  🤔Jeg synes heller ikke programmet er supergøy, men jeg lar det ikke ødelegge dagen for meg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...

I fjor vinter gjorde Harald Rønneberg comeback på TV 2 med det nye programmet 'Helt Harald'. Det ble en suksess med over 400.000 TV-seere på premieren, og et sesongsnitt på over 600.000 seere. TV 2 bestilte derfor en ny sesong med høye forventninger til leveransen fra Rønneberg. Så langt har sesong 2 av programmet imidlertid til gode å levere på samme nivå som det gjorde i fjor, i hvert fall når det kommer til seertall. Premieren hadde 162.000 seere på TV 2. Det ga en andel på 14,7 prosent av TV-seerne på dette tidspunktet. En uke senere hadde seertallet økt noe, til 174.000 seere. 'Helt Harald' har m.a.o. mistet 300.000 seere på ett år. (Kampanje)

Harald hevder at "det er begrenset hvor dritt det kan gå". Sesong 2 av dette programmet viser vel det motsatte. Det kan faktisk gå virkelig dritt.  😲

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...