Gå til innhold

Flere som ikke har testet seg for korona?

Anbefalte innlegg

Gjest macanto
Skrevet

Rundt 3 millioner nordmenn har tatt koronatesten. Målet er selvfølgelig ikke å være den som har klart seg uten en test, men likevel da. Er vi flere som enda ikke har testet seg? Her har jeg vel egentlig ikke hatt noen symptomer eller vært nærkontakt, så så langt har jeg vært heldig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke testa meg. Har vært ganske usosial, og ingen symptomer. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke testet meg enda. Ikke vært syk siden desember 2019 eller noe sånt. Har heller ikke vært nærkontakt med noen som har hatt corona, og har heller ikke vært i utlandet siden februar 2020. Kjenner ikke noen som har hatt corona heller..

Skrevet
macanto skrev (3 timer siden):

Rundt 3 millioner nordmenn har tatt koronatesten. Målet er selvfølgelig ikke å være den som har klart seg uten en test, men likevel da. Er vi flere som enda ikke har testet seg? Her har jeg vel egentlig ikke hatt noen symptomer eller vært nærkontakt, så så langt har jeg vært heldig.

Ikke testa

De i familien som har testet seg gjorde det for å kunne fremvise negativ test når de skulle hjem til de landene de bor i etter jul

Skrevet

3 millioner tester, eller 3 millioner nordmenn?

Jeg har ikke tatt den.

• Liker 2
Skrevet

Har ikke testet meg, men må det før operasjon. Må det fordi jeg går med lignende symptomer hver høst & vinter. Har gjort det så lenge jeg kan huske. Uten test kommer jeg ikke inn på sykehuset. Holder meg hjemme - bor alene. 

Skrevet

Har ikke testet meg, har ikke hatt noen grunn til å gjøre det. Det har vært to smittetilfeller i kommunen det siste året, og det har vært importsmitte og folk jeg knapt nok vet hvem er. Naboen testet før helga, og hvis h*n hadde fått positiv test måtte jeg også ha testet.

• Opprett ny...