Armonia Skrevet 16. august 2005 #1 Del Skrevet 16. august 2005 Ja, det er spørsmålet Er ikke så kjent i hovedstaden, og imorgen må jeg komme meg fra sentrum til Sjølyst. Trikk/buss? Noen som kan hjelpe meg? Og hvor ofte går det busser/trikker den veien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. august 2005 #2 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Når du sier sentrum, mener du da Oslo S eller rundt der? Det enkleste er vel enten tog til Skøyen (tar 7 minutter) eller trikk nr 10 til Skøyen (tar ca 20 minutter). Jeg vet ikke hvor ofte toget går, men trikken går hvert 5. minutt i Rushtiden og ellers hvert kvarter. Du kan også ta buss 32 til Skøyen, som går hvert kvarter. Ellers er Trafikanten en nyttig side. Endret 16. august 2005 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 16. august 2005 #3 Del Skrevet 16. august 2005 Et par av 30-bussene går også fra Sjølyst til sentrum. Tror det er 32 og 33 som går der, men sjekk på Trafikanten for sikerhets skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå