AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Si dere har begynt å date en person. Dere har vært på 1-2-3-4 dater og er fortsatt tidlig i bli kjent fasen. - Hvem tar kontakt etter datene? både takk for date og/eller nytt møte. - Når er det «normalt» å ta kontakt etter date? - Når avskriver du en person som ikke interessert? Jeg synes det er så forvirrende, og en hårfin balanse mellom å ta for mye initiativ og å skulle vente på at motsatt part tar kontakt. Kom gjerne med tips for hva som har funket og ikke funket for dere. Anonymkode: 90c28...d87 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Si dere har begynt å date en person. Dere har vært på 1-2-3-4 dater og er fortsatt tidlig i bli kjent fasen. - Hvem tar kontakt etter datene? både takk for date og/eller nytt møte. - Når er det «normalt» å ta kontakt etter date? - Når avskriver du en person som ikke interessert? Jeg synes det er så forvirrende, og en hårfin balanse mellom å ta for mye initiativ og å skulle vente på at motsatt part tar kontakt. Kom gjerne med tips for hva som har funket og ikke funket for dere. Anonymkode: 90c28...d87 Jeg velger å spamme vedkommende med gjevne mellomrom. Når jeg har spammet en del venter jeg en liten stund før jeg begynner på nytt. Har funket greit hittil.. 😬 Anonymkode: 2e4fa...c2f
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 Hvorfor ikke bare gjøre det du føler for istedet for å være redd for å ta kontakt for tidlig eller for sent ? Anonymkode: e87e8...1f8 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 Vi tekstet hverandre i ett, fra første møte. "Savner deg" ett minutt etter at jeg hadde satt meg på bussen. "Sovet godt?" morgenen etter. Og ble det stille 5-6 timer la vi heller ingenting i det. Alt var bare naturlig. Ikke noe "vente passende lenge", eller "ikke være for ivrig". Vi var bare trygge fra første timen, og det er vi fortsatt 17 år senere. Anonymkode: 5ddf0...675 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #5 Skrevet 1. februar 2021 Jeg fikk melding noen få minutter etter avskjed, der han synes det var hyggelig å møte meg, og lurte på om jeg var interessert i videre kontakt. Videre har kontakten vært naturlig, 5-6 ganger om dagen, de dagene vi ikke møtes Anonymkode: 72352...edb 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #6 Skrevet 1. februar 2021 Jeg foretrekker at man venter to dager før man sender melding og hører hvordan det går. Siste date sendte melding 1 t etter vi sa hadet. Jeg svarte ikke fordi han var så mye å sortere om jeg likte eller ikke. Så sendte han en melding til på ettermiddagen og en på kvelden. Begge uten at jeg hadde svart. Da hadde han selv klart å ødelegge sjansene til en date nr 2. Anonymkode: 90802...2e9
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #7 Skrevet 2. februar 2021 Min erfaring er at om begge er interessert så flyter det der helt naturlig. Da er det ingen som går og venter på melding eller føler på om de sender for mye. Hvem som har tatt kontakt etter daten har variert. Flere ganger har neste date alt blitt avtalt før vi skilte lag. Det finnes ingen fasit. Men om det ikke føles riktig så er det ikke riktig. Anonymkode: 459cc...ba8 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #8 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min erfaring er at om begge er interessert så flyter det der helt naturlig. Da er det ingen som går og venter på melding eller føler på om de sender for mye. Hvem som har tatt kontakt etter daten har variert. Flere ganger har neste date alt blitt avtalt før vi skilte lag. Det finnes ingen fasit. Men om det ikke føles riktig så er det ikke riktig. Anonymkode: 459cc...ba8 Må bare legge til at om en date venter 2 dager med å sende melding etter en date så hadde jeg aldri giddet å møte han mer. Da hadde han vært avskrevet for min del. Jeg orker ikke halvhjertet. Anonymkode: 459cc...ba8 6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #9 Skrevet 2. februar 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Må bare legge til at om en date venter 2 dager med å sende melding etter en date så hadde jeg aldri giddet å møte han mer. Da hadde han vært avskrevet for min del. Jeg orker ikke halvhjertet. Anonymkode: 459cc...ba8 Haha hva er du da hvis du sitter å venter på han i 2 dager? Halvhjertet eller? Anonymkode: 64784...f49
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #10 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha hva er du da hvis du sitter å venter på han i 2 dager? Halvhjertet eller? Anonymkode: 64784...f49 Jeg sitter aldri og venter, Jeg sender alltid melding selv uansett. Enten for å vise videre interesse eller for å si fra at jeg ikke er interessert. Noen ganger er jeg da først ute, andre ganger komme han meg i forkjøpet. Men om han venter 2 dager på å svare så er han ute ja. For all del, folk er ulike. Men det vil ikke på noen måte funke for meg med noen som er så treg eller ønsker så sporadisk kontakt. Så da er han ikke aktuell for meg. Anonymkode: 459cc...ba8 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #11 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg foretrekker at man venter to dager før man sender melding og hører hvordan det går. Siste date sendte melding 1 t etter vi sa hadet. Jeg svarte ikke fordi han var så mye å sortere om jeg likte eller ikke. Så sendte han en melding til på ettermiddagen og en på kvelden. Begge uten at jeg hadde svart. Da hadde han selv klart å ødelegge sjansene til en date nr 2. Anonymkode: 90802...2e9 Er det mulig å være så hårsår...du fortjener jo å ende opp som singel når du behandler andre så dårlig. Anonymkode: c6188...4ee
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #12 Skrevet 2. februar 2021 Ut i fra min erfaring hvis man er interessert da holder man kontakt hver dag. Det er rød flag for meg hvis person tar sjeldent kontakt. Synes da han holder på med flere og er ikke særlig interessert. Bare holder meg på gress for sikkerhets skyld eller bekreftelse. Anonymkode: 424cb...178
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå