AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Er en voksen dame (født 2 barn) som sliter veldig med utflod. Trusene mine blir helt hvite ila dagen (beklager detaljene). Er det andre som har samme problem og er det noe man kan gjøre? Er ikke noen kjønnssykdom iallefall. Har vært sammen med samme mannen siden 2005, og vi bruker kondom. Anonymkode: 17d0e...64c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 Kanskje prøve melkesyrebakteriepiller? Eller prøve å sprøyte inn litt naturell yoghurt. Det funker for meg! Eller spør gynekologen din. Hvordan vasker du underlivet? Hvordan vasker din partner sitt underliv? Anonymkode: c1e90...8e9
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 Er det like mye hele tiden? Anonymkode: 25852...bd6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 Jeg har alltid hatt mye utflod. Jeg bruker som regel truseinnlegg nå. Anonymkode: 804f1...a5f 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #5 Skrevet 1. februar 2021 Jeg får mye utflod av ubalanse i ph’en. Prøv vivag tabletter, putt oppi en før du legger deg så den kan ligge å godgjøre seg gjennom natta. Da pleier det å justere seg etter hvert. Bruker du skyllemiddel så slutt med det på undertøy, bruk også parfymefritt vaskemiddel, sånne ting kan irritere underlivet. Vasker du med såpe så bør du slutte med det, vann mellom kjønnsleppene og evt intimsåpe på utsiden. Anonymkode: 02b49...011 3
lady90 Skrevet 1. februar 2021 #6 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er det like mye hele tiden? Anonymkode: 25852...bd6 Ja alltid. Vasker meg med asan, bruker aldri skyllemiddel. Hater å gå med truseinnlegg så håper det finnes en løsning.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #7 Skrevet 1. februar 2021 lady90 skrev (6 minutter siden): Ja alltid. Vasker meg med asan, bruker aldri skyllemiddel. Hater å gå med truseinnlegg så håper det finnes en løsning. Slutt å bruke såpe en stund. Anonymkode: 02b49...011
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #8 Skrevet 1. februar 2021 Selv om du har hatt samme partner i alle år er det sykdommer som kan ligge latent i mange år. Ta en test hos fastlegen, så er det utelukket. Deretter bytt til bomullstruser, ikke bruk string. Vask kun med vann. Prøv vivag Anonymkode: 5353e...d82 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #9 Skrevet 1. februar 2021 lady90 skrev (1 time siden): Ja alltid. Vasker meg med asan, bruker aldri skyllemiddel. Hater å gå med truseinnlegg så håper det finnes en løsning. Har du prøvd tøytruseinnlegg? Sånne man vasker og bruker flere ganger? Anonymkode: c1e90...8e9
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #10 Skrevet 1. februar 2021 Bruk menskopp da! Anonymkode: 338a4...37c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #11 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har du prøvd tøytruseinnlegg? Sånne man vasker og bruker flere ganger? Anonymkode: c1e90...8e9 Nei frister ikke så veldig hører jeg Anonymkode: 17d0e...64c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #12 Skrevet 1. februar 2021 Kom deg til legen og spør da. Er ikke lett for folk å vite hvorfor du har mye utflod. Men legen din vet bedre hva du kan gjøre og ikke gjøre. Anonymkode: 88734...50d
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #13 Skrevet 1. februar 2021 Jeg slet mye med dette i herrens mange år. Brukte alltid undertøy av bomull, som da blir helt «tett» og gjerne sitter litt stramt. Brukte i tillegg truseinnlegg hver eneste dag pga utflod. Logisk nok blir dette både varmt og klamt, som bare forverrer det. Begynte tilfeldigvis å bruke blondeundertøy for en måned siden, som er litt mer luftig og ikke gnisser noe sted, og har siden da hatt knusktørre truser. Bruker i tillegg å putte en lactal balance oppi der etter hver mensen, for å renske opp litt. Anonymkode: ef870...d9c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #14 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg slet mye med dette i herrens mange år. Brukte alltid undertøy av bomull, som da blir helt «tett» og gjerne sitter litt stramt. Brukte i tillegg truseinnlegg hver eneste dag pga utflod. Logisk nok blir dette både varmt og klamt, som bare forverrer det. Begynte tilfeldigvis å bruke blondeundertøy for en måned siden, som er litt mer luftig og ikke gnisser noe sted, og har siden da hatt knusktørre truser. Bruker i tillegg å putte en lactal balance oppi der etter hver mensen, for å renske opp litt. Anonymkode: ef870...d9c Har både bomull og blonde, ser ikke ut til å funke. Alle truser har uansett bomullsinnlegg under virker det som. Får se på disse tingene dere snakket om, lactal og vivac Anonymkode: 17d0e...64c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #15 Skrevet 1. februar 2021 Hva med utflod som ser ut som vann? Store mengder. Hva kan det være? Anonymkode: d58c5...7ed
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #16 Skrevet 1. februar 2021 Før hadde jeg mye utflod og uregelmessig mens og blødde i 5 dager og hadde mye menssmerter. Nå har jeg ikke utflod i det hele tatt, og jeg får mensen 1 gang i mnd og blør bare i 3 dager og har ingen menssmerter. Om noen vil vite hvorfor er det fordi jeg endret på kostholdet mitt ved å kutte ut gluten og melkeprodukter, spiser mye mer frukt, geøntog bær, drikker vann som tørstedrikk, og tar mye tilskudd av forskjellige vitaminer og mineraler. Har fulgt anthony william medical medium sine råd, og det er vært livsforandrende for meg og mange andre. Anonymkode: cccd2...192
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #17 Skrevet 1. februar 2021 Änglamark sine truseinnlegg er av 100% økologisk bomull, ikke noe plast i. Jeg fikk mindre utflod når jeg brukte de. Anonymkode: 251c7...f89 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå