AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Hva slags hjerneskade har du? Hvordan fikk du hjerneskaden? Hvordan ble den diagnostisert? Hva slags symptomer har du? Merker folk det på deg at du er hjerneskadet? Anonymkode: 13ab7...3b0
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 De er ikke sikre på hvordan jeg fikk hjerneskaden, men det oppstod da jeg var rundt 5-6 år gammel. Den ble diagnoser kort tid etter jeg falt om med epileptisk anfall i ett bursdagsselskap. Folk merker ikke noe til det. Anonymkode: 70466...fda
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De er ikke sikre på hvordan jeg fikk hjerneskaden, men det oppstod da jeg var rundt 5-6 år gammel. Den ble diagnoser kort tid etter jeg falt om med epileptisk anfall i ett bursdagsselskap. Folk merker ikke noe til det. Anonymkode: 70466...fda Ble den diagnostisert gjennom mr/EEG eller hvordan ble den diagnostisert? Anonymkode: 13ab7...3b0
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #5 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ble den diagnostisert gjennom mr/EEG eller hvordan ble den diagnostisert? Anonymkode: 13ab7...3b0 mener å huske det var EEG. det er vel rundt 23-24 år siden så har glemt en del. Anonymkode: 70466...fda
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #6 Skrevet 1. februar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Ble den diagnostisert gjennom mr/EEG eller hvordan ble den diagnostisert? Anonymkode: 13ab7...3b0 Epilepsi synes ikke på bildediagnostikk. Kun klinisk undersøkelse, som EEG Anonymkode: 60cef...226
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå