nusta Skrevet 16. august 2005 #1 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) FYSIKK-GENI SØKES SNAREST Skolen er igang igjen, og med stryk i fysikk fra i våres blir det hardkjør fra dag en. Trenger desperat hjelp til å skjønne såpass at jeg kan få en ståkarakter. Så er det noen her med god peiling på fysikk blir jeg kjempeglad. Men er vel kanskje lite sannsynlig at landets fysikk-entusiaster forviller seg inn på KG Endret 16. august 2005 av nusta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. august 2005 #2 Del Skrevet 16. august 2005 Hehe, jeg hadde riktignok fysikk på videregående, med eksamen og alt også. Men jeg regner med du studerer fysikk på et litt annet nivå. Grattis med dagbok forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 16. august 2005 #3 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg har aldri hatt fysikk så jeg får vel holde meg langt unna denne dagboka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nusta Skrevet 16. august 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 16. august 2005 Har omtrent ikke hatt fysikk jeg heller. Og ser ikke ut som jeg klarer å lære meg det uansett hvor mye jeg leser. ÆSJ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nusta Skrevet 19. august 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 19. august 2005 Hvorfor er det slik at når det først begynner å skje negative ting i livet, så bare begynner snøballen å rulle? Akkuat nå føler jeg at den begynte å rulle sammen med meg i det jeg ble født. Kjip oppvekst, alltid problemer i familien.....noe som fortsatt er tilfelle. Er ikke mer enn at en konflikt har roet seg, så dukker det opp en ny....er så lei... Men nå har jeg hvertfall muligheten til å velge å ikke involvere meg. Den muligheten hadde jeg ikke da jeg var liten... Skilsmisse. Ikke kunne jeg klare å ordne det slik at ungene mine fikk beholde mor og far under samme tak. For liten leilighet. Er rett og slett for trangt for meg og tre unger i leiligheten....men er alt jeg har råd til. Og ser ikke ut som det vil ordne seg med det første heller. Skolen går i dass, alt er vanskelig. Og jobbmulighetene løper ikke akkurat etter meg når jeg er ferdig heller. Og spesielt ikke med de karakterene jeg får... Kjæresten min ville ikke ha meg mer....og jeg som endelig hadde funnet mannen i mitt liv.... Men jeg har tre herlige unger og flotte venner....og burde vel strengt tatt være fornøyd med livet. Likevel er jeg det ikke.... Noen ganger blir jeg så oppgitt over meg selv at jeg kaster bort tiden på å deppe....mange andre klarer å holde hodet oppe selv om de har det mye verre enn meg.... Tenk å kunne våkne hver morgen med et smil om munnen, føle seg lykkelig og hel....og klar til en ny, deilig dag i livet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeleine Skrevet 19. august 2005 #6 Del Skrevet 19. august 2005 Gratulerer med dagbok! Syns du er flink å skrive hvordan du har det, synd at det er så trist for deg nå. Forstår at du kan deppe og bli lei, men heldigvis blir tidene som regel til det bedre om enn det kan ta noe tid. Vit at ungene dine og vennene dine er glad i deg og her på KG er det mange som vil støtte deg Sender deg mange gode klemmer Ta vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 19. august 2005 #7 Del Skrevet 19. august 2005 Innom og sniker i dagboken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nusta Skrevet 19. august 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 19. august 2005 Takk for klemmer Og all sniking er lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 20. august 2005 #9 Del Skrevet 20. august 2005 JEG har hatt fysikk! Og jeg er slett ingen fysikkperson, tvert imot vil vel de fleste si. Iallfall ikke mekanikk, måtte blitt astrofysikk eller kjernefysikk. Men, jeg stod på fysikkeksamen! Uten å ha hatt 3FY på videregående klarte jeg likevel fysikkemnet vi har på NTNU på første forsøk. Selv uten å ha jobbet noe særlig, mye kjekkere å banne og slå bøkene.... Så når jeg klarer det, klarer nok du det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. august 2005 #10 Del Skrevet 21. august 2005 og grattis med ny dagbok!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 21. august 2005 #11 Del Skrevet 21. august 2005 Grattis med dagbok! Er inne og snoker litt jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nusta Skrevet 22. august 2005 Forfatter #12 Del Skrevet 22. august 2005 Vært forkjøla i ei uke nå, med feber og hodepine. Skjønner ikke hva som har skjedd med immunforsvaret mitt, har aldri vært så mye syk som det siste året.... Nå begynner jeg å bli lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nusta Skrevet 24. august 2005 Forfatter #13 Del Skrevet 24. august 2005 Kjipeste bursdagen noen gang.... Vært på skolen. Fortsatt forkjøla. Sovet noen timer på sofaen. Sittet alene i hele kveld. Trives ikke i mitt eget selskap om dagen.....jeg er bare kjip, lei, og trist. Forsøker desperat å holde humøret oppe på andre forum, men bare lurer meg selv...urk! Savner desperat å le litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeleine Skrevet 24. august 2005 #14 Del Skrevet 24. august 2005 Først må jeg jo få gratulere deg så mye med dagen Hipp hipp hurra for deg! Så dumt at du har hatt en kjip bursdag,helt alene og forkjøla og ikke i slaget Høres ikke ut som du har det så greit for tiden,er jo forståelig det. Livet er ikke bare herlighet og glede, men jeg syns du fortjener å ha det fint på bursdagen din iallefall. Å ikke like seg selv er ikke noe god følelse. Håper du føler deg bedre og at du kan få le litt igjen og slippe å bare bære på en maske Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nusta Skrevet 25. august 2005 Forfatter #15 Del Skrevet 25. august 2005 Takk Madeleine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeleine Skrevet 28. august 2005 #16 Del Skrevet 28. august 2005 Var innom her og lurte på hvordan du har det? Har tenkt på deg, håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nusta Skrevet 2. september 2005 Forfatter #17 Del Skrevet 2. september 2005 Var innom her og lurte på hvordan du har det? Har tenkt på deg, håper du har det bra. ← Takk Madeleine Tror du er veldig snill og omtenksom Jeg har det absolutt bedre. Med mye å henge fingrene i tenker man ikke så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeleine Skrevet 3. september 2005 #18 Del Skrevet 3. september 2005 Det var godt å høre Ønsker deg en fortsatt god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nusta Skrevet 12. september 2005 Forfatter #19 Del Skrevet 12. september 2005 Fysikk-eksamen om ei uke. Men gidder egentlig ikke stresse med noe. Får jeg det ikke til så får jeg det ikke til. Man dør jo ikke liksom om man må ta en eksamen om igjen og om igjen og om igjen og.... Eneste er at man kanskje blir en smule lei til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. september 2005 #20 Del Skrevet 12. september 2005 Gratulerer med dagen som var, er vist en stund siden nå... Sa jeg skulle holde meg unna denne dagboka fordi jeg ikke kan fysikk, men klarte vist ikke allikevel... Lykke til med lesinga, håper du klarer eksamen til uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå