AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1 Skrevet 31. januar 2021 Dette har jeg egentlig lenge visst om, men det er ikke før alle sakene i media om nettovergrep at jeg har skjønt at dette ikke er min feil. Jeg husker ikke hvor gammel jeg var, men jeg tror kanskje jeg kan ha vært så ung som 9-10 år. Tidlig 2000tallet skjedde dette. Det er ingen som vet om dette, og jeg kommer aldri til å si det til noen, fordi jeg skammer meg. Men nå har jeg bare et behov for å fortelle hva jeg gjorde. Jeg vet at jeg ikke har noen grunn til å skamme meg. Men jeg føler oppsøkte dette. Jeg var rett og slett kåt, og ble kåt av det. Derfor skammer jeg meg. Jeg tok bilder av meg selv mens jeg onanerte og av puppene mine. Jeg husker ikke hvem jeg snakket med, eller hvordan samtalene foregikk, men jeg vet det var flere. Jeg tenker nå at det er tydelig at når man er rundt 10 år, og aldri blitt opplyst om seksualitet av voksne/foreldre. At noen jeg snakket med på nett må ha lært meg dette. Og mest sannsynlig har dette vært voksne, ihvertfall noen av de. Grunnen til at jeg sluttet med dette var fordi jeg ble ringt en kveld av en jeg tekstet med og sendt bilder til som hadde nummeret mitt. Da ble jeg kjemperedd, og begynte å tenke at han visste hva jeg het, hvor jeg bodde osv. så jeg la på, og har latet som ingenting siden. Jeg mener dette var en eldre gutt/voksen men jeg husker ikke. Jeg husker veldig godt følelsen jeg hadde inni meg. Som jeg aldri delte med noen, og dermed aldri fikk bearbeidet. Jeg hadde veldig seksualisert atferd på slutten av barneskolen, det husker jeg. Jeg kunne veldig mye om sex. Enda jeg ikke hadde hatt sex. Jeg var jomfru helt til 17års alder. Men jeg fortalte mine klassekammerater om forskjellige sexstillinger osv. også noen venninner lærte jeg å onanere. Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget. Men nå er jeg snart 30 år, er vel utdannet, er gift og har barn. Livet er godt. Men dette opptar tankene mine om dagen, jeg burde helt klart gå å snakke med en psykolog om det. Men dette er en hemmelighet jeg tar med meg i grava tror jeg. Anonymkode: 561d3...354
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 Nå er det bare å lære barna dine om hvorfor de også skal være forsiktig både på nett eller fremmede generell. Anonymkode: c4bc2...c8d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå