Gå til innhold

Hadde du gått til lege med dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg er ikke så glad i å gå til legen, så lurer på hva dere tenker. Aller helst håper jeg på at dere kan fortelle meg at det ikke er noe galt i det hele tatt. 

Jeg er så ekstremt trøtt hele tiden, men sliter allikevel med å sovne om kvelden. Innsovningstid fra 1-3 timer. Føler dette går utover både konsentrasjon, hjernekapasitet og hverdagslykke. 

I tillegg har jeg begynt å miste mye hår, ser grå ut i huden og selv om jeg aldri har slitt med kviser før har jeg fått ekstremt mange nå, i en alder av 35. De er på kjeve, hals, bryst og rygg, stort sett, men også noen rundt hake og nese. 

Sliter som aldri før med å holde vekta nede, tror jeg legger på meg av å tenke på noe annet enn salat. 

Og blåmerker. Jeg får så vanvittig store blåmerker som jeg ikke aner hva kommer fra. Hadde jeg slått meg veldig ville jeg jo husket det, så jeg tenker store blåmerker ved små dult er mest sannsynlig. 

Håper på svar. Hilsen K35.

Anonymkode: 6b675...17e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig bør du gå til lege! God bedring :) 

Anonymkode: 37049...b4e

• Liker 4
Skrevet

Ja, hadde gått til lege med dette. 

Anonymkode: c00fa...fac

• Liker 2
Skrevet

Ja det ville jeg. Hilsen en som aldri er hos legen selv.  

Anonymkode: 85dee...2bc

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hadde helt klart gått til lege. 

Skrevet

Dette er ihvertfall god nok grunn til å gå til lege med og umulig å spå for noen her på KG

Anonymkode: d675c...0b1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hei. 

Jeg er ikke så glad i å gå til legen, så lurer på hva dere tenker. Aller helst håper jeg på at dere kan fortelle meg at det ikke er noe galt i det hele tatt. 

Jeg er så ekstremt trøtt hele tiden, men sliter allikevel med å sovne om kvelden. Innsovningstid fra 1-3 timer. Føler dette går utover både konsentrasjon, hjernekapasitet og hverdagslykke. 

I tillegg har jeg begynt å miste mye hår, ser grå ut i huden og selv om jeg aldri har slitt med kviser før har jeg fått ekstremt mange nå, i en alder av 35. De er på kjeve, hals, bryst og rygg, stort sett, men også noen rundt hake og nese. 

Sliter som aldri før med å holde vekta nede, tror jeg legger på meg av å tenke på noe annet enn salat. 

Og blåmerker. Jeg får så vanvittig store blåmerker som jeg ikke aner hva kommer fra. Hadde jeg slått meg veldig ville jeg jo husket det, så jeg tenker store blåmerker ved små dult er mest sannsynlig. 

Håper på svar. Hilsen K35.

Gå til lege med dette. 

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar alle. Da skal jeg bestille en time snart. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dette er ihvertfall god nok grunn til å gå til lege med og umulig å spå for noen her på KG

Anonymkode: d675c...0b1

Hehe, nei, men lov å håpe! Takk for svar. Skal komme meg til legen. 

• Liker 1
Skrevet

Lurt å ta dette opp med lege, ja. Få tatt blodprøver for å sjekke jern og b12, blant annet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...