Gå til innhold

Tinder fyr som ringer i fyllla

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heei

Lure på om hva dere haadde gjordt i en situasjon som dette.

Har snakke med en fyr fra tinder over en måned og vi har hatt veldig fin kjemi og ting har flytt ganske naturlig. 
Vi har hatt flere samtaler nu i helga på telefon, men nu viser det seg at han har drukket hele helga og at han ikke husker noe av det vi har snakket om. 
Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette, men han har bedd om unnskyldning for dette og blei litt snytt når jeg nevte for han hvordan jeg opplevde det. Sa til han at jeg følte ikke han tok dette seriøst når vi snakket om mange fine på telefon og han ikke husker noe av det. Hva hadde dere gjordt?

Anonymkode: 518e3...e84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke vært sammen med en fyr som drikker hele helga og fylleringer i tillegg. Turnoff. 

Anonymkode: 186ba...91b

• Liker 3
Skrevet

Tja....  Hvis han er i slutten av 40 åra og navnet hans begynner på K.... Så dropp han umiddelbart....fjern matchen.....og glem han, er ikke verdt det.

Drikker mer enn bare i helgene(minst en sixpack daglig), og glemmer ofte mye av det man snakker om, vinglete hit og dit. Gjør det han selv vil i veldig gøy grad.

Veldig kjekk og sjarmerende, men for mye alkohol.... Kan behandle deg som en prinsesse ene dagen, og ignorere deg totalt neste dag.....

Anonymkode: 2ef84...8dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...