AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1 Skrevet 31. januar 2021 Har så fryktelig dårlig samvittighet. Traff en fyr for noen år siden, vi fant virkelig tonen. Vi lå sammen, og i ettertid fikk jeg vite at han hadde dame i en annen by. Han fortalte at det var komplisert og at han ikke viste om han ville være med henne. Jeg kuttet kontakten, men han kontaktet meg igjen. Han fortalte meg at hun hadde gjort det slutt med han for ei annen. Så vi traff hverandre fast. Det ble sterke følelser fra min side, etterhvert også han. Da kom eksen tilbake og han ble usikker. Han valgte da å gi hun en sjanse igjen. Det knuste meg og jeg har slitt veldig etterpå. Aldri hatt slike følelser for noen som jeg hadde for han. Dette er over ett år siden og han har hele denne tiden stadig kontaktet meg med meldinger. Jeg har svart hyggelig for jeg er ikke bitter, jeg forstår at han valgte henne og det er greit. Lite jeg får gjort noe med. Likevel har han tatt en god del kontakt og sier at han savner meg. Han har også kommet innom meg ett par ganger for å prate, hvor jeg har sittet å hørt på hvor vanskelig alt er for han. Har prøvd å være forståelsesfull, men det er vanskelig når man har det vondt selv. Jeg blir alltid nedstemt og lei meg i lang tid etter å ha sett han. Sist gang han bare dukket opp igjen, kjente jeg at nå var det nok. Jeg ba han rolig om å gå. Så han gikk. Han beklaget seg etterpå. Nå sitter jeg å har dårlig samvittighet for at jeg avviste han. Samtidig så vet jeg at det måtte jeg gjøre for min egen del. Det har nå gått noen uker og jeg føler ennå på det. Redd han tenker at jeg er ei kald bitch som ikke bryr seg, men det gjør jeg jo.. hva tenker andre her? Var det helt greit av meg å gjøre? Hvordan hadde du tatt det? Anonymkode: e55c5...5c0
Nymerïa Skrevet 31. januar 2021 #2 Skrevet 31. januar 2021 Hvordan jeg hadde tatt det? Jeg hadde ikke fortsatt å være hyggelig og forståelsesfull etter at noen hadde vinglet sånn for så å velge meg bort. Jeg hadde videre mistet det lille som kunne ha vært igjen av respekt hvis han hadde fortsatt å kontakte meg selv etter at han hadde gått inn i et nytt forhold, han viser tydelig at han enkelt og greit er upålitelig. Jeg hadde rett og slett brutt kontakten og konkludert med at dette ikke var et menneske jeg ønsket noen befatning med. Hva han hadde tenkt om meg hadde vært likegyldig. 8
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #3 Skrevet 31. januar 2021 NymeriaRhoynar skrev (2 minutter siden): Hvordan jeg hadde tatt det? Jeg hadde ikke fortsatt å være hyggelig og forståelsesfull etter at noen hadde vinglet sånn for så å velge meg bort. Jeg hadde videre mistet det lille som kunne ha vært igjen av respekt hvis han hadde fortsatt å kontakte meg selv etter at han hadde gått inn i et nytt forhold, han viser tydelig at han enkelt og greit er upålitelig. Jeg hadde rett og slett brutt kontakten og konkludert med at dette ikke var et menneske jeg ønsket noen befatning med. Hva han hadde tenkt om meg hadde vært likegyldig. Dette Anonymkode: 87367...bde 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #4 Skrevet 31. januar 2021 Helt enig med første svaret ditt. Syns du nedgraderte deg selv ved å overhode prate med han. Han er både respektløs og slem som tar kontakt med deg og du dessverre ganske selvutslettende som godtar. Kom deg videre!!! Han er ingenting å ha og ikke noen man stoler på! Stakkars dama hans altså..Æsj. Anonymkode: 11e29...8d3 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #5 Skrevet 31. januar 2021 Skjønner ikke hvorfor du strakk deg så langt for noen du absolutt ikke trenger å være hyggelig mot. Du var mer enn hyggelig. Du satte dine egne følelser til side for ham, og totalt ignorerte det at han har gått bak ryggen til kjæresten for å sitte og sutre om sitt liv hjemme hos deg. Flott at du ikke er bitter over at han valgte henne over deg. Men detbat du har dyttet dine følelser til side så du kan ivareta følelsene til en som valgte deg vekk, er jo helt hinsides. Godt at du endelig kom til fornuft og ba han om å stikke. Det er bedre for deg å ikke ha kontakt, og du bør sette den grensen. Anonymkode: bfc3c...074 3
Antiviruset Skrevet 31. januar 2021 #6 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har så fryktelig dårlig samvittighet. Traff en fyr for noen år siden, vi fant virkelig tonen. Vi lå sammen, og i ettertid fikk jeg vite at han hadde dame i en annen by. Han fortalte at det var komplisert og at han ikke viste om han ville være med henne. Jeg kuttet kontakten, men han kontaktet meg igjen. Han fortalte meg at hun hadde gjort det slutt med han for ei annen. Så vi traff hverandre fast. Det ble sterke følelser fra min side, etterhvert også han. Da kom eksen tilbake og han ble usikker. Han valgte da å gi hun en sjanse igjen. Det knuste meg og jeg har slitt veldig etterpå. Aldri hatt slike følelser for noen som jeg hadde for han. Dette er over ett år siden og han har hele denne tiden stadig kontaktet meg med meldinger. Jeg har svart hyggelig for jeg er ikke bitter, jeg forstår at han valgte henne og det er greit. Lite jeg får gjort noe med. Likevel har han tatt en god del kontakt og sier at han savner meg. Han har også kommet innom meg ett par ganger for å prate, hvor jeg har sittet å hørt på hvor vanskelig alt er for han. Har prøvd å være forståelsesfull, men det er vanskelig når man har det vondt selv. Jeg blir alltid nedstemt og lei meg i lang tid etter å ha sett han. Sist gang han bare dukket opp igjen, kjente jeg at nå var det nok. Jeg ba han rolig om å gå. Så han gikk. Han beklaget seg etterpå. Nå sitter jeg å har dårlig samvittighet for at jeg avviste han. Samtidig så vet jeg at det måtte jeg gjøre for min egen del. Det har nå gått noen uker og jeg føler ennå på det. Redd han tenker at jeg er ei kald bitch som ikke bryr seg, men det gjør jeg jo.. hva tenker andre her? Var det helt greit av meg å gjøre? Hvordan hadde du tatt det? Anonymkode: e55c5...5c0 Bryt kontakten helt! Han har tatt sitt valg og vil bare bruke deg videre til sex og backup. Aldri godta noe slikt fra den drittsekken der. For det er han faktisk når han gjør slikt mot deg. Bryt all kontakt, slett han fra alle sosiale media og si rett ut at han aldri trenger og ta mer kontakt med deg igjen. Han har forkastet deg! Valgt en annen. 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #7 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har så fryktelig dårlig samvittighet. Traff en fyr for noen år siden, vi fant virkelig tonen. Vi lå sammen, og i ettertid fikk jeg vite at han hadde dame i en annen by. Han fortalte at det var komplisert og at han ikke viste om han ville være med henne. Jeg kuttet kontakten, men han kontaktet meg igjen. Han fortalte meg at hun hadde gjort det slutt med han for ei annen. Så vi traff hverandre fast. Det ble sterke følelser fra min side, etterhvert også han. Da kom eksen tilbake og han ble usikker. Han valgte da å gi hun en sjanse igjen. Det knuste meg og jeg har slitt veldig etterpå. Aldri hatt slike følelser for noen som jeg hadde for han. Dette er over ett år siden og han har hele denne tiden stadig kontaktet meg med meldinger. Jeg har svart hyggelig for jeg er ikke bitter, jeg forstår at han valgte henne og det er greit. Lite jeg får gjort noe med. Likevel har han tatt en god del kontakt og sier at han savner meg. Han har også kommet innom meg ett par ganger for å prate, hvor jeg har sittet å hørt på hvor vanskelig alt er for han. Har prøvd å være forståelsesfull, men det er vanskelig når man har det vondt selv. Jeg blir alltid nedstemt og lei meg i lang tid etter å ha sett han. Sist gang han bare dukket opp igjen, kjente jeg at nå var det nok. Jeg ba han rolig om å gå. Så han gikk. Han beklaget seg etterpå. Nå sitter jeg å har dårlig samvittighet for at jeg avviste han. Samtidig så vet jeg at det måtte jeg gjøre for min egen del. Det har nå gått noen uker og jeg føler ennå på det. Redd han tenker at jeg er ei kald bitch som ikke bryr seg, men det gjør jeg jo.. hva tenker andre her? Var det helt greit av meg å gjøre? Hvordan hadde du tatt det? Anonymkode: e55c5...5c0 Hadde ikke godtatt å bli brukt på den måten og hvertfall ikke som en psykolog for at han skulle klare å funke optimalt med eksen sin igjen. Det hadde vært kroken på døren fra første dag og blokkering på alle sosiale medier, og ikke minst på tlf. Det er egoistisk å utnytter noen på den måten og ikke minst narssistisk for å beholde noen som man har såret. Anonymkode: 85db0...6c0 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #8 Skrevet 31. januar 2021 Takk for alle svar. Dere har rett, sliter bare med å se det selv. Setter alltid meg selv sist, vet jeg må slutte med det. Har bare alltid følt at det er viktigere for meg at andre har det bra enn at jeg har det bra. Ser jo nå at det kommer man ikke langt med. Anonymkode: e55c5...5c0 1
Antiviruset Skrevet 31. januar 2021 #9 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for alle svar. Dere har rett, sliter bare med å se det selv. Setter alltid meg selv sist, vet jeg må slutte med det. Har bare alltid følt at det er viktigere for meg at andre har det bra enn at jeg har det bra. Ser jo nå at det kommer man ikke langt med. Anonymkode: e55c5...5c0 At du er en som sørger for at andre har det bra er bare en fantastisk kvalitet. Bare ikke la andre utnytte det! Dette er en del av din fine personlighet som du ikke må legge vekk, men justere den slik at du selv har det bra også! Og at du ikke lar deg utnytte av verken venner, familie eller aktuelle partnere. Det siste er en stor risiko ovenfor playere og andre ustabile menn. Så vær nøye med hvem du dater og innleder forhold med. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå