AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #1 Skrevet 31. januar 2021 Jeg ser at noen har sett i journalen min og det står at bakgrunn for innsyn er "eksternt prøvesvar/notat til vurdering". Noen som vet hva det kan bety? Anonymkode: 1354a...06f
Gjest Kirsebæra Skrevet 31. januar 2021 #2 Skrevet 31. januar 2021 Ja, sannsynligvis har du hatt blodprøver, eller annet prøvemateriale som har blitt sendt til et annet sykehus for analyse. Så kom svaret tilbake og denne personen fikk enten i post for skanning, eller i sin arbeidsflyt for håndtering.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #3 Skrevet 31. januar 2021 Kirsebæra skrev (10 minutter siden): Ja, sannsynligvis har du hatt blodprøver, eller annet prøvemateriale som har blitt sendt til et annet sykehus for analyse. Så kom svaret tilbake og denne personen fikk enten i post for skanning, eller i sin arbeidsflyt for håndtering. Jeg har ikke tatt blodprøver i senere tid, og det står ikke noe om det i dokumentene hun har åpnet. Hva kan grunnen være til at hun har vært borti meg? Anonymkode: 1354a...06f
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #4 Skrevet 31. januar 2021 Har du tatt røntgen eller andre undersøkelser da? Hva er rollen til denne personen, sekretær, lege, sykepleier? Anonymkode: 9f10d...44d
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #5 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du tatt røntgen eller andre undersøkelser da? Hva er rollen til denne personen, sekretær, lege, sykepleier? Anonymkode: 9f10d...44d Nei, ingenting.. Det står hun er sykepleier på en avdeling jeg var innlagt for nærmere to år siden Anonymkode: 1354a...06f
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #6 Skrevet 31. januar 2021 Har du ikke hatt tilknytning til helsevesenet siden du var innlagt for 2 år siden? Isåfall er det merkelig de har vert inne å kikket. Om de ha vært i helsevesenet i ettertid, så har det sannsynligvis en sammenheng der. Kan du kontakte dem å spør kanskje. Hvor ser man at noen har besøkt ens journal? Skal sjekke min nå Anonymkode: 26f4e...b4a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #7 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har du ikke hatt tilknytning til helsevesenet siden du var innlagt for 2 år siden? Isåfall er det merkelig de har vert inne å kikket. Om de ha vært i helsevesenet i ettertid, så har det sannsynligvis en sammenheng der. Kan du kontakte dem å spør kanskje. Hvor ser man at noen har besøkt ens journal? Skal sjekke min nå Anonymkode: 26f4e...b4a Jo jeg har vært hos lege, men det er noen måneder siden nå.. Hvis du går inn på pasientjournalen din på helsenorge, så kan du trykke på tilgangslogg og der ser du hvem som har vært inne og sett Anonymkode: 1354a...06f
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #8 Skrevet 31. januar 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: Jo jeg har vært hos lege, men det er noen måneder siden nå.. Hvis du går inn på pasientjournalen din på helsenorge, så kan du trykke på tilgangslogg og der ser du hvem som har vært inne og sett Anonymkode: 1354a...06f Tror du bør oppsøke psykolog om du sjekker dette jevnlig. Anonymkode: d828a...478
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #9 Skrevet 31. januar 2021 32 minutter siden, AnonymBruker said: Jo jeg har vært hos lege, men det er noen måneder siden nå.. Hvis du går inn på pasientjournalen din på helsenorge, så kan du trykke på tilgangslogg og der ser du hvem som har vært inne og sett Anonymkode: 1354a...06f Takk. Av hva jeg kan lese meg frem til, virker det også som det kan komme i loggen om man søker om forsikring Anonymkode: 26f4e...b4a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå