Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en 21 år gammel jente som er fulltidsstudent og skal etter planen flytte sammen med min kjæreste på 25, men er begynt å tvile på hele prosjektet. Han er en veldig tiltrekkende veltrent ung og mann og har alfamannstrekk, men utroskap er et mønster hos ham. Vårt forhold er et resultat av utroskap fra hans side og jeg vet at han bedro sin tidligere samboer med minst 2 andre kvinner før meg, og han har barn med sin tidligere samboer, men valgte altså fortsatt meg. Når jeg konfronterer ham med dette sier han at jeg er hans store kjærlighet og at han ikke er interessert i andre kvinner, men jeg føler ikke at jeg kan stole på ham. På den andre siden er det ikke noe jeg heller vil enn å være med ham, jeg har aldri følt noe liknende. Venninner og familie råder meg til å kutte all kontakt med ham og finne en gutt uten lik i lasten, men bare tanken gjør vondt. Det hele startet med litt moro på en fest, men etterhvert kom det følelser mellom oss. 

Anonymkode: 9ca85...c68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du er skeptisk, men jeg ville gitt det en sjanse.

En god venninne av meg var i samme situasjon. Nå har de vært sammen i 15 år, er gift, har tre barn, og det mest solide forholdet av alle jeg kjenner. De har som alle andre oppturer og nedturer, men til syvende og sist et sterkt ønske om å være sammen. 

Anonymkode: f5f18...270

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! Jeg er en 21 år gammel jente som er fulltidsstudent og skal etter planen flytte sammen med min kjæreste på 25, men er begynt å tvile på hele prosjektet. Han er en veldig tiltrekkende veltrent ung og mann og har alfamannstrekk, men utroskap er et mønster hos ham. Vårt forhold er et resultat av utroskap fra hans side og jeg vet at han bedro sin tidligere samboer med minst 2 andre kvinner før meg, og han har barn med sin tidligere samboer, men valgte altså fortsatt meg. Når jeg konfronterer ham med dette sier han at jeg er hans store kjærlighet og at han ikke er interessert i andre kvinner, men jeg føler ikke at jeg kan stole på ham. På den andre siden er det ikke noe jeg heller vil enn å være med ham, jeg har aldri følt noe liknende. Venninner og familie råder meg til å kutte all kontakt med ham og finne en gutt uten lik i lasten, men bare tanken gjør vondt. Det hele startet med litt moro på en fest, men etterhvert kom det følelser mellom oss. 

Du har to valg, se det an og være veldig observant på akkurat dette med utroskap tendensene hans, og ikke inngå noe veldig forpliktende forhold med han før du er trygg på dette. Bruk gjerne år før du stifter en familie sammen med han og lager bindinger økonomisk sammen med han.  Eller du stikker nå!

Det du føler er ofte det rette, det er nesten alltid slik. Når han er som du sier notorisk utro i nær fortid er det store sjanser for at han er det mot deg også. Hva han sier betyr ikke en dritt, her er det kun handling over tid som teller.

Dette er det bare du som kan avgjøre om du kan leve med, røde flagg er det hele veien her.

• Liker 1
Skrevet

Og derfor lønner det seg å ikke involvere seg i opptatte menn 😉 Hvem vet, kanskje jeg blir den neste han hopper på? 😎😏

Anonymkode: 355b7...34c

• Liker 2
Skrevet

Når du gikk inn i relasjonen vel vitende om at han hadde samboer så tok du et valg. Du visste at sjansen er større for at han er utro mot deg også, og har valgt å leve med dette. Da er det rart å plutselig bekymre seg for det nå, om det ikke endelig har gått opp et lys for deg. 

Ellers sier det sitt når det er en mann i midten av syveårene som allerede har barn, hatt samboer, vært utro med flere, og allerede nå har planer om å flytte sammen med ny dame. Er det personen du vil satse på? Dere trenger begge å modne hakket mer. 

Anonymkode: a4e77...a6b

• Liker 3
Gjest lillemy36
Skrevet

Samme som personen over sier. Jeg hadde heller aldri styra med en som er i forhold, for så at han går i fra henne.... Dette har han gjort før.   Er som dem sier :engang utro, alltid utro.... Er noe i den...

Meeeen dette må du føle på selv... Går det år etter år med sånne følelser så må du bare komme deg vekk for det sliter deg desverre i filler med sånne tanker 😐

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Jeg ville egentlig gå før, men har aldri følt det sånn med noen annen gutt jeg har dumpet borti før. 

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for svar alle sammen. Jeg ville egentlig gå før, men har aldri følt det sånn med noen annen gutt jeg har dumpet borti før. 

Alle kan forandre seg. I begynnelsen av tjueåra var jeg mye utro. Det handler om 7-8 år tilsammen. Men min utroskap har medført til at jeg idag har funnet en vidunderlig mann, som jeg bor med på 4. år og guttene hans i barneskolen.

• Liker 1
Skrevet

Du er 21 år!!! Du har tid til å se deg om og finne én uten all denne bagasjen. Hadde aldri klart å stole på han. 

Anonymkode: c9d26...1cb

• Liker 3
Skrevet

Heldig mann gitt. Hva har vel han som vi andre ikke har som sliter med damer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Heldig mann gitt. Hva har vel han som vi andre ikke har som sliter med damer.

Han er ikke heldig... ville aldri ha falt for en slik drittsekk som løper på alt og alle. Turn off. 

Anonymkode: 74b0e...e41

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Han er ikke heldig... ville aldri ha falt for en slik drittsekk som løper på alt og alle. Turn off. 

Anonymkode: 74b0e...e41

Hvis du møtte ham på en fest og han satte på sjarmen ville du nok det ja, alfaens salgsteknikk er solid som granitt.

Skrevet
On 1/30/2021 at 7:01 PM, AnonymBruker said:

Litt av en damemagnet han der høres det ut som. Hvordan ville du se deg selv i en stemorsrolle for hans barn. Vil du selv ha barn med ham? Alt dette bør du ta stilling til etterhvert.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.1.2021 den 19.01):

Hvorfor skriver du her inne? 
Du vet selv hvor dette bringer. Du trenger ikke bekreftelse fra andre, følg magefølelsen din, den er sjeldent feil. 

Anonymkode: b3cf3...e0a

Skrevet

25 år, serie-utro, en ex han må samarbeide med (sikkert ikke lett om hun er sur pga utroskap) Du har virkelig skutt gullfuglen gitt!! 

Anonymkode: 42e36...bb6

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

25 år, serie-utro, en ex han må samarbeide med (sikkert ikke lett om hun er sur pga utroskap) Du har virkelig skutt gullfuglen gitt!! 

Anonymkode: 42e36...bb6

Et toppskudd på utseende høres han ut som. Sikker også karismatisk og en alpha i flokken som ts skriver. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...