AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Det har vært sånn lenge at jeg føler meg så trist og med en håpløs følelse og jeg bare gråter og gråter, så plutselig er jeg veldig glad og skikkelig optimistisk og positiv, så plutselig så sykt trist igjen. Det svinger så voldsomt og det er så slitsomt. Hvorfor? Hva skal jeg gjøre Anonymkode: d8ebf...09d
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 Er du kvinne eller mann? Anonymkode: ad24d...3fb
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du kvinne eller mann? Anonymkode: ad24d...3fb Kvinne Anonymkode: d8ebf...09d
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det har vært sånn lenge at jeg føler meg så trist og med en håpløs følelse og jeg bare gråter og gråter, så plutselig er jeg veldig glad og skikkelig optimistisk og positiv, så plutselig så sykt trist igjen. Det svinger så voldsomt og det er så slitsomt. Hvorfor? Hva skal jeg gjøre Anonymkode: d8ebf...09d Jeg og er slik for tiden. Anonymkode: 24062...ab2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #6 Skrevet 30. januar 2021 Kalles vinterdepresjon. For lite frisk luft og dagslys. Få i deg dagslys, ut og gå noen timer hver dag. Ta D-vitamin. Anonymkode: ad24d...3fb
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #7 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kalles vinterdepresjon. For lite frisk luft og dagslys. Få i deg dagslys, ut og gå noen timer hver dag. Ta D-vitamin. Anonymkode: ad24d...3fb Selv om det er sånn året rundt? Prøver å gå tur hver dag! Anonymkode: d8ebf...09d
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #8 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det har vært sånn lenge at jeg føler meg så trist og med en håpløs følelse og jeg bare gråter og gråter, så plutselig er jeg veldig glad og skikkelig optimistisk og positiv, så plutselig så sykt trist igjen. Det svinger så voldsomt og det er så slitsomt. Hvorfor? Hva skal jeg gjøre Anonymkode: d8ebf...09d Synes det kanskje kan høres ut som Bipolar? Det er sikkert ikke det, men noe likt symptombilde, synes jeg det er. En depresjon som jeg har erfart og forstår den, så er en stort sett nedstemt og trist hele tiden, lite positivitet og glede under en depresjon. Anonymkode: 6118a...1b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå