AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Jeg er en ung mann som har lekt litt med tanken på å bli forvert for en førerhund. Ønsker ikke å forplikte meg i 16 år, så jeg tenker på dette som en fin løsning, og jeg kan hjelpe folk som trenger det. Ønsker derfor å høre menneskers erfaringer med førerhund og livet som forvert for førerhund! Anonymkode: 98728...bc2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 Velger å ta denne som anonym. Har gode erfaringer.😊 Det du bør tenke mest på, er at hunden skal lære å være rolig i enhver setting. Ingen gledehopp e.l. Anbefaler deg å sjekke ut Hans Petter og Ledelabber på Instagram. Ta gjerne kontakt med han dersom du lurer på noe. Anonymkode: 8e396...ec7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Velger å ta denne som anonym. Har gode erfaringer.😊 Det du bør tenke mest på, er at hunden skal lære å være rolig i enhver setting. Ingen gledehopp e.l. Anbefaler deg å sjekke ut Hans Petter og Ledelabber på Instagram. Ta gjerne kontakt med han dersom du lurer på noe. Anonymkode: 8e396...ec7 Hvordan føltes det for deg å være forvert for en valp mtp at den ikke kunne gjøre "normale" valpeting som ball, sele og opp i sofaen? Selv om ordningen passer meg best så er jeg usikker på om ulempene er verdt det. Opplevde du det som vanskelig å holde på rutinene? Anonymkode: 98728...bc2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå