AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Er det flere her som er medlem av denne gruppa med en gal dame av en administrator? Man sier at gamle kattedamer er gale, men denne dama er jammen meg et bevis på at gamle damer med små hunder også er gale. "Min gruppe, mine idiotiske meninger er det eneste som er riktig" Kommer med medisinske råd som er helt bak mål, stjeler bilder som blir delt i gruppa, kjefter og smeller. Og medlemmene får absolutt ikke lov til å slette egne innlegg, men hu kan slette så fort noen er uanige med a. Ei typisk gruppe man er medlem av kun for underholdningen skyld. Anonymkode: fe5c8...bea
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 Ja jeg er medlem. Leste den bildetråden du sikter til tidligere i dag og jeg kommer aldri mer til å dele noe i den gruppa for å si det sånn. Vurderer å bare melde meg ut, hun er jo ikke riktig skrudd sammen. Anonymkode: 6384e...702
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 30.1.2021 den 16.24): Er det flere her som er medlem av denne gruppa med en gal dame av en administrator? Man sier at gamle kattedamer er gale, men denne dama er jammen meg et bevis på at gamle damer med små hunder også er gale. "Min gruppe, mine idiotiske meninger er det eneste som er riktig" Kommer med medisinske råd som er helt bak mål, stjeler bilder som blir delt i gruppa, kjefter og smeller. Og medlemmene får absolutt ikke lov til å slette egne innlegg, men hu kan slette så fort noen er uanige med a. Ei typisk gruppe man er medlem av kun for underholdningen skyld. Anonymkode: fe5c8...bea La meg gjette...😆hun heter Annethe 🤔 for ei skrullerud....... Anonymkode: 3eb96...6f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå