AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Jeg gleder meg til påske, blir koselig det og håper vi kan leve litt bedre enn det vi gjør nå. Men vet ikke. Påsken blir annerledes i år enn vanlig. Hva spiser dere i påsken til middag? Går det i påskeskinke eller noe annet? Og hva påskegodteri skal du kjøpe? Anonymkode: 0ba76...dd8
Gjest SVK Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 (endret) Gleder meg til påske. 🐣 Jeg har lammestek i påsken. Pleier å være tilbud på 4-pakning på Kvikk Lunsj i påsken så å kjøpe det er påsketradisjon hos meg. I tillegg kjøper jeg nok inn Smash og Seigmenn. Endret 1. februar 2021 av SVK
clyde Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 Nei. Tipper det blir restriksjonshelvete denne påsken og. Jeg ser heller frem til påsken 2022. 2
Muskath Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 Ja, gleder meg til påske uansett! Da er det vår og forhåpentlig sol og marsipan-egg med sjokolade! 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #5 Skrevet 7. februar 2021 Uff, da vil alltid ungene pynte masse, og jeg som avskyr gult! Nå i år vil vi kanskje ikke merke så stor forskjell, men vanligvis så synes jeg det er så kjedelig med alle helligdagene. Men vi spiser alltid lammestek som er super godt da. Anonymkode: 3fa98...9af 1
Pringle Skrevet 7. februar 2021 #7 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Uff, da vil alltid ungene pynte masse, og jeg som avskyr gult! Anonymkode: 3fa98...9af Lysegrønt og lys lilla er også påskefarger 🙂 1
Melonas Skrevet 7. februar 2021 #8 Skrevet 7. februar 2021 Ja!! Jeg håper det fremdeles er litt snø, sånn at jeg kan gå på ski uten å fryse i hel. Spise appelsin, kvikk lunsj og drikke Solo. Sitte i solveggen etter en skitur og ta en øl! Gleder meg stort 🐥🌞 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #9 Skrevet 7. februar 2021 Gleder meg, har alltid likt påska - assosierer den med vårfølelse, tørr asfalt, hestehov og at man plutselig kjenner energien strømme etter en lang vinter. Tipper samboer og jeg blir værende hjemme i Oslo pga situasjonen i år. Vasker leiligheten litt ekstra, friske tulipaner, snop i skåler. Noen avslappede skiturer i marka om det er føre. Lager nok lammelår og fløtegratinerte poteter en av dagene, koser oss med vin, film og bøker om kvelden Anonymkode: cf238...0df 2
Gjest theTitanic Skrevet 7. februar 2021 #10 Skrevet 7. februar 2021 Å ja. Til påske er været varmere og våren er her. Mindre virus og mer utetid. Selv om man er aktiv, bålet varmer og det er varm drikke så begrenser ting seg i -15...
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #11 Skrevet 7. februar 2021 Regner med at akkurat som med jula, så blir det bypåske uten mulighet til å se familie. Men jeg gleder meg likevel. Til varmere og lysere vær, til å gå tur og se etter vårtegn, til å spise masse godteri når ettåringen har lagt seg. Lage og spise god mat. En uke fri fra jobb og barnehage. Anonymkode: 79244...946
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #12 Skrevet 7. februar 2021 Påske eller ikke påske, tenker ikke så mye over det. Men gleder meg til våren nå. Nå har vi fått snømaraton her jeg bor, som ser ut til ingen ende ta. Kjenner det stikker godt i motivasjonen. Har vært en lang vinter i år, synes jeg. Anonymkode: e2447...956
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #13 Skrevet 8. februar 2021 Ja, gleder meg pga noen ekstra fridager og fordi da er det vår. Og skitur med pølse på termos Anonymkode: 57570...793 1
Furstina Skrevet 9. februar 2021 #14 Skrevet 9. februar 2021 Nej, påsken betyder inget för mig. Jag ser inte fram emot den, den bara kommer med några lediga dagar. Förhoppningsvis är det bra väder, och varmt så det passar att förbereda trädgården för våren.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #15 Skrevet 9. februar 2021 Blir nok kanon hele påsken. Anonymkode: 5ef1d...93c
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #16 Skrevet 9. februar 2021 Ja gleder meg til påske. Håper det blir som og vi kan kose oss på terassen. Blir ikke mye påskegodt her, for har akkurat fått diabetes. Anonymkode: ceb27...e66
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #17 Skrevet 9. februar 2021 Jeg har ikke tenkt så mye på det. Men ja, pleier å gjøre litt ut av påsken. Er alltid hjemme. Men tar en tur på plantasjen og kjøper de første uteplantene, fyller huset med gule tulipaner, henter inn gåsunger, lager opp fat med appelsiner og kvikklunsj. Kjøper inn og lager litt ekstra god mat, uten at vi har noen konkrete tradisjoner. Håper på litt sol, og varme i leveggen. Anonymkode: 353b9...5e5 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #18 Skrevet 9. februar 2021 Ja! (Håper jeg ikke jinxser den nå.) Hvis alt går etter planen skal kjærsten og jeg være på familiehytta (ikke så populær så tidlig) og sitte ved et bål og se utover sjøen og drikke vin og se påskekrim og spise påskegodt. Anonymkode: de037...75a 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #19 Skrevet 10. februar 2021 Jeg elsker påskesnop, og gleder meg til å meske meg med kolibriegg og drage egg og allskens godsaker. Anonymkode: e892c...bb7 1
Eneri Skrevet 11. februar 2021 #20 Skrevet 11. februar 2021 Gleder meg til påske. Da pleier vi å ha åpnet hyttesesongen:har hytte på ei øy og må bruke egen småbåt for å komme dit. Vi stenger når det er vinter. Påsken betyr mange fridager og veldig lite styr i forkant slik det er med juleforberedelser. Hytta er i samme kommune som vi bor, så vi ble kjent ikke rammet av restriksjoner sist påske. Antar vi har n av dagene vil spise lammelår. Smågodt og Kvikklunsj er typisk innhold i våre påskeegg. Så er ellers påske for meg de første vårtegn med litt fugleliv og håper snøfritt, bål i fjæra der vi griller pølser og spiser iskald appelsin ☀️☀️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå