AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Jeg har en meget aktiv mage som produserer mengder av luft. Er veldig bevisst på hva jeg spiser, og det er ikke det jeg ønsker råd omkring. Det jeg lurer på er om man kan dø av all prompingen? Når jeg har lagt meg og magen setter igang, er det til tider uholdbart og jeg kan brekke meg ganske kraftig av lukten. Er et menneske i stand til å produsere så mye gass at det er dødelig? Anonymkode: 0b78f...04c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 Ja. Fis i en kopp, og inhaler. Da dør du momentant. Anonymkode: 9bd4c...f98
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 Prøv å ta dyna over hodet også flattulerer du. Da blir det veldig dårlig luft. Da må du lage en pusteluke Anonymkode: c9bc4...f2b
Pringle Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 Det er bare farlig hvis du ikke slipper den ut!
Jeffe Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 Dere vet når man har trykket ut en sur bever på kontoret. Hele kontoret stinker og det sitter i klærne. Så kommer det alltid noen inn? Er det for de har hørt brakelyden eller er det for de kjenner lukten og vil sjekke hvor det kommer fra?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #6 Skrevet 30. januar 2021 Tåpelig. Brekke seg av egen promp? Hvordan er det mulig. Trodde de fleste hadde det morro med sin egen promp. Høre lyden og kjenne lukten. Jeg bruker ofte å fange prompen min med hånden og lukte på den etterpå. Anonymkode: d2c40...353
Jeffe Skrevet 30. januar 2021 #7 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tåpelig. Brekke seg av egen promp? Hvordan er det mulig. Trodde de fleste hadde det morro med sin egen promp. Høre lyden og kjenne lukten. Jeg bruker ofte å fange prompen min med hånden og lukte på den etterpå. Anonymkode: d2c40...353 Tips fis i munnbind så kan du ta det på etterpå. Ingen ser at du gliser heller
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #8 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tåpelig. Brekke seg av egen promp? Hvordan er det mulig. Trodde de fleste hadde det morro med sin egen promp. Høre lyden og kjenne lukten. Jeg bruker ofte å fange prompen min med hånden og lukte på den etterpå. Anonymkode: d2c40...353 Jeg har det ikke morro når det er ekstremt mye. Og de er til tider så ille at jeg brekker meg. Spørsmålet mitt var ikke om man kunne dø av lukten, men om et menneske kan produsere så mye gass at de kan dø av det? Anonymkode: 0b78f...04c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå