Bønna Skrevet 5. september 2005 #21 Skrevet 5. september 2005 det er jo ikke slik at det viktigste for muslimer alltid er muligheten til å få fler inn i landet. ← For overbeviste muslimer vet jeg ikke, men for mer sekulært orienterte innvandrere er det klart at de har en interesse av at innvandrerne ikke kommer og tar fra dem jobbene. Særlig i Oslo opplever innvandrerne at den stadige påfyllingen av nye innvandrere medfører økt konkurranse om lavlønnsjobbene. Men på den annen side vil de fleste innvandrere oppleve et stort sosialt press om å hjelpe slektninger til Norge via ekteskap. Derfor er det jo et spørsmål om innvandrerne egentlig vil trekke opp stigen etter seg, og stemme på Frp.
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2005 #22 Skrevet 6. september 2005 Flott at noen har skjønt at denne siden inneholder irono og derfor heter skråblikk og generalisering av en grunn...
Bønna Skrevet 7. september 2005 #23 Skrevet 7. september 2005 (endret) Flott at noen har skjønt at denne siden inneholder irono og derfor heter skråblikk og generalisering av en grunn... ← Jeg har alltid mistenkt moderatorene, spesielt en, for å flytte tråder hit fra andre forum fordi de er uenig med forfatter, og dermed ødelegge tråden fordi den her ikke vil bli oppfattet seriøst. For øvrig vet jeg at Dum ikke på noen måte er ironisk i sine svar i denne tråden. Han mener hvert et ord han skriver. Men å svare for seg klarer han dog ikke. Endret 7. september 2005 av Bønna
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå