AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 Har cirka like stor tro på det som på at det er en god idé å røyke hasj for å løse psykiske problemer. Anonymkode: b089a...d3d 3
Blueberrymuffin Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 At man må være litt syk i hodet for å takke ja. 1
Bunuel Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 Tenker jeg gleder meg til å lese mer forskning på det.
Gjest byråkrati Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 Meget lovende og forskningen begynner gradvis overbevise om at dette ikke handler om rus, men genuin hjelp for enkelte sykdommer/ problemer. Forhåpentligvis vil fordommer mot ting folk ikke aner noe om forsvinne gradvis og vi kan utnytte de positive effektivene enkelte stoffer kan ha for enkelte mennesker. 2 hours ago, AnonymBruker said: Har cirka like stor tro på det som på at det er en god idé å røyke hasj for å løse psykiske problemer. Anonymkode: b089a...d3d Det blir som å si at iskrem har samme effekt på slanking som å spise brokkoli. Du sammenligner ting som er helt forskjellig.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #6 Skrevet 30. januar 2021 Finnes en dekkende dokumentar om dette på Netflix Anonymkode: 21459...e23
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #7 Skrevet 30. januar 2021 Gleder meg til det kommer til Norge. Virkelig på tide med nye behandlingsmetoder. Psykedelika er ikke noe man tar for å rømme fra problemer, det har motsatt effekt. Anonymkode: 89e67...0c5 1
PokemonGone Skrevet 30. januar 2021 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2021 Psykedeliske sopp har naturlige egenskaper som finnes i forskjellige psykofarmaka. Farmasøytiske selskaper kan ikke patentere naturen, så de avviser sopp og selger pillene sine. Jeg anbefaler deg å lese om reishi og cordyceps
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå