Gå til innhold

Dårlig vanntrykk i dusjen


MiniMjau

Anbefalte innlegg

Holder på å irritere meg grønn nå. Vanntrykket i dusjen er så utrolig dårlig! Det såvidt sildrer ut vann, og må stå en evighet for å skylle shampoo og såpe av kroppen. Vanntrykket i vasken og på kjøkkenet er veldig bra. Jeg bor i borettslagsleilighet i 4 etg. Har forhørt meg rundt og ingen andre opplever dårlig trykk. Har demontert dusjhodet og renset det for møkk(det var nesten ingenting), men ingen bedring. Flere som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Vi har hatt en periode med dårlig vann, og vi har hatt sorte "partikler" i vannet, kan det være disse partiklene som har tettet igjen et sted i rørene som går til dusjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begrodde rør kan være en årsak.

Enkelte sparedusjhoder gir veldig tynn stråle, har du et slikt?

Tror ikke jeg har sparedusj...men trykket er like dårlig om jeg skrur slangen fra blandebatteriet også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være blandebatteriet som er gåent. Vi opplevde det samme med dårlig trykk og til slutt var det ikke vann i dusjen i det hele tatt. Vi hadde rørlegger som kom og byttet ut blandebatteriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

varsle styret der du bor.

de vil avgjøre om rørlegger skal tilkalles,men du kan tilkalle rørlegger selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I enkelte tilfeller kan det være oppsamling av møkk i rør og slikt. Sjekk dusjhodet først. Det kan faktisk være så enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev i mitt første innlegg så har jeg sjekket dusjhodet. Spørs vel om jeg skal tilkalle rørlegger selv, ettersom ingen av de andre i oppgangen har dårlig trykk. Kan være både rørene til dusjen og selve blandebatt. det kan være noe feil med. Vi skal pusse opp badene i blokka til høsten, så kan vel kanskje holde ut så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg kan ikke for det, men når jeg ser denne overskrifta så tenker jeg bare på den Seinfeldt-episoden der Kramer får et SINNSYGT trykk i dusjen....Kan være farlig det også vettu....:ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...