AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #1 Skrevet 29. januar 2021 Vi hadde en liten krangel der han la på og ringte meg opp og jeg svarte ikke. Skrev bare god natt. Etter 5 mnd intens hverdagskontakt . Vi har snakket i flere timer hver kveld . Det ble jo automatisk oss og jeg hr aldri vært mer forelsket. Jeg skulle besøke han i Paris med en gang korona tillater det. Planen var å reise om 1 uke og ta karantene når jeg kommer tilbake. Bestilte billetter , leilighet, alt. Jeg har venner der . I dag etter 3 dagers ignorering blokkerte han meg også. hva gjør at man bestemmer seg til noe sånt ? ! jeg er helt knust Anonymkode: 02d2d...27b
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #2 Skrevet 29. januar 2021 Han fikk vel kalde føtter når det ble en realitet å møtes. Kanskje er han opptatt allerede. Anonymkode: 0a09e...80d 8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #3 Skrevet 29. januar 2021 Finn deg heller en annen her i Norge Anonymkode: 86082...ffe 4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #4 Skrevet 29. januar 2021 Tror kanskje det var en enkel utvei ja. Kanskje var krangelen en unnskyldning på at han ikke var klar for besøk.. Kjipt for din del da, og teit at han gir deg skylda på en måte.. Anonymkode: 04c05...72b 3
OCB Skrevet 29. januar 2021 #5 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi hadde en liten krangel der han la på og ringte meg opp og jeg svarte ikke. Skrev bare god natt. Etter 5 mnd intens hverdagskontakt . Vi har snakket i flere timer hver kveld . Det ble jo automatisk oss og jeg hr aldri vært mer forelsket. Jeg skulle besøke han i Paris med en gang korona tillater det. Planen var å reise om 1 uke og ta karantene når jeg kommer tilbake. Bestilte billetter , leilighet, alt. Jeg har venner der . I dag etter 3 dagers ignorering blokkerte han meg også. hva gjør at man bestemmer seg til noe sånt ? ! jeg er helt knust Anonymkode: 02d2d...27b Hver så snill og glem denne guttungen. Opplagt full av komplekser og usikkerhet. Når denne figuren er så svak og usikker på seg selv, hva tenker du han kan tilføre deg? Hver realistisk, gå videre og finn noe bedre. 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #6 Skrevet 29. januar 2021 Og han må vel være under 28 år eller? Anonymkode: 86082...ffe
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #7 Skrevet 29. januar 2021 Har du møtt han før forresten? Anonymkode: 04c05...72b 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #8 Skrevet 29. januar 2021 Dumpa av en du aldri har møtt? Move on. Anonymkode: a1fae...90f 2
OCB Skrevet 29. januar 2021 #9 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi hadde en liten krangel der han la på og ringte meg opp og jeg svarte ikke. Skrev bare god natt. Etter 5 mnd intens hverdagskontakt . Vi har snakket i flere timer hver kveld . Det ble jo automatisk oss og jeg hr aldri vært mer forelsket. Jeg skulle besøke han i Paris med en gang korona tillater det. Planen var å reise om 1 uke og ta karantene når jeg kommer tilbake. Bestilte billetter , leilighet, alt. Jeg har venner der . I dag etter 3 dagers ignorering blokkerte han meg også. hva gjør at man bestemmer seg til noe sånt ? ! jeg er helt knust Anonymkode: 02d2d...27b Denne forvokste guttungen har uansett lite å tilføre livet ditt. Det beste er å gå videre.. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #10 Skrevet 29. januar 2021 kveldens samtale før krangling var veldig fint og han sa flere ganger at han gledet seg . Han sa før at han skjønner ikke at noen som meg kan like han og at jeg får aldri avslutte forholdet pga jeg betyr mey for han. ts Anonymkode: 02d2d...27b
Silva Pluvialis Skrevet 29. januar 2021 #11 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dumpa av en du aldri har møtt? Move on. Anonymkode: a1fae...90f Det er ikke et ukjent fenomen at man kan bli svært knyttet til et menneske over internett. 5 mnd. med kontakt er lenge, så jeg forstår godt at TS reagerer. Man kan bli betatt, blendet, forelsket, glad i og full av kjærlighet for et menneske uten å ha møtt personen. Det er flere som finner hverandre på internett, snakker lenge, og så møtes etter lang tid. At det går bra skal noe til, men det er absolutt ikke rart å bli knyttet til et menneske man snakker med over tid, selv om kontakten kun er gjennom sosiale medier. 5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #12 Skrevet 29. januar 2021 Uatskillelig skrev (18 minutter siden): Det er ikke et ukjent fenomen at man kan bli svært knyttet til et menneske over internett. 5 mnd. med kontakt er lenge, så jeg forstår godt at TS reagerer. Man kan bli betatt, blendet, forelsket, glad i og full av kjærlighet for et menneske uten å ha møtt personen. Det er flere som finner hverandre på internett, snakker lenge, og så møtes etter lang tid. At det går bra skal noe til, men det er absolutt ikke rart å bli knyttet til et menneske man snakker med over tid, selv om kontakten kun er gjennom sosiale medier. vi har snakket på videochat i flere timer hver kveld. jeg har blitt kjent med familien hans, venner. jeg er så knust . at det går an å avslutte på denne måten ts Anonymkode: 02d2d...27b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå