Gå til innhold

Hyttenabo har tre løpske tisper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi holder på å gå på veggen! 
Vi bor på fjellet, og har i ukedagene ingen naboer. Men hyttenaboen vår, som er her ofte i helgene, har tre tisper og nå har alle sammen løpetid. Og de kom idag. 

Og hanhunden vår, på 3 år, klarer faen ikke slappe av. Han peser, stresser rundt, piper og har det ikke bra. Døgnet rundt. De var her forrige helg også, og han begynte roe seg i GÅR liksom.  
Jeg har gått tre LANGE turer med ham idag, har aktivisert hjernecellene hans (som virker sløvere enn noen gang før) og virkelig prøvd å slite han ut. Alikevel er han i hormonell ubalanse. 
De få gangene han endelig klarer slappe av så må vi ligge musestille i sofaen, for om vi løfter så lite som en finger så er det påan igjen. 

Finnes det noen kjerringråd her? Utenom kastrasjon? Vi har ikke lyst til å kastrere for et «problem» som oppstår såpass sjelden. 

Han er egentlig en veldig fin og avslappet hund. Men han er fortsatt ung, og har nettopp begynt forstå dette med damer. 

Anonymkode: 52bf3...a57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hormonchippet min hann Staff. Inne er han heldigvis roligheten selv, men vi bor midt i Oslo. Så her er det alltid ei tispe med løpetid, og han blir helt fjern da vi er ute. Håpløs og få kontakt med, og glemmer alt han har lært 🙈

Synes det har funket kjempe bra, og han er nå en helt annen der. Han er også litt over 2år nå, og har 0 sammkjønns aggressivitet. Å håpet hormon chipen skal hjelpe og holde han der han er nå. Vi går rett forbi andre hunder som henger i båndet og er helt rabiate. Noe som er gull verdt med alle hundene som er her. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...