Gå til innhold

Hunden har det ikke bra!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skriver her i håp om at noen kan hjelpe meg med hva jeg skal gjøre.

Saken er kort den at min ellers friske hund i dag morges var veldig stille og rolig. Han kom ikke opp i senga som normalt og viste ingen glede over at vi sto opp. Ute på tur var han også roligere enn normalt, men ingen synlige "feil". Han har spiste som han pleier. Senere la han seg og da ser jeg at han ligger og skjelver, så jeg ringte veterinæren og fikk komme inn med en gang. Der ble han undersøkt i alle bauger og kanter, pluss at det ble tatt mye prøver - uten at noe viser at det feiler han noe! Eneste som ikke er tatt er urinprøve, det skulle vi komme med på mandag. 

Nå i ettermiddag er det helt klart at han feiler noe, men HVA? Han spiser og drikker, men er "stuss" og det ser ut som om han har vondt. Han har fått Metacam, uten at det ser ut til at han blir synlig bedre.

Er det noen som har tanker om hva dette kan være? Jeg har så vondt i hundemammahjertet mitt ❤️

Anonymkode: 78aa0...0e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han spiser og drikker er positivt i hvert fall. Det kan være vondt i leddene hans. Hvordan er avføringen?

Anonymkode: 3e558...944

• Liker 1
Skrevet

Hvilken rase er det? 

Anonymkode: a4de7...acb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

At han spiser og drikker er positivt i hvert fall. Det kan være vondt i leddene hans. Hvordan er avføringen?

Anonymkode: 3e558...944

Avføringen er normal.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilken rase er det? 

Anonymkode: a4de7...acb

Stor blandingsrase.

Anonymkode: 78aa0...0e4

Skrevet

Kanskje han er uvel/ kvalm? Jeg har opplevd at mine hunder har vært sånn. Til og med kastet opp. Og plutselig er de helt fine igjen. 
Håper han kommer seg ❤️

Anonymkode: e07ef...95e

• Liker 1
Skrevet

Du kjenner din hund best, så du må nesten bare følge nøye med! Jeg har ei tispe som har vært alvorlig syk 2 ganger. Begge gangene ble hun pjusk først, deretter begynte hun å skjelve fryktelig, da skjønte jeg umiddelbart at noe var galt.

Om hunden blir nevneverdig verre, eller evt ikke blir bedre i løpet av natten og ser ut til å ha vondt, så må du bare dra tilbake til veterinæren.

Anonymkode: 3c9f2...024

• Liker 2
Skrevet

Hei, hvordan gikk det? ❤️ 

Anonymkode: 3c9f2...024

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar!

I dag er han mye bedre 🙂 Aner ikke hva det var, vi tar det bare med i erfaringsboka som noe som kan oppstå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...