AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #1 Skrevet 29. januar 2021 😔 Orker jeg starte helt på nytt igjen? Er det noen vits? Har jeg i det hele tatt sjans på det motsatte kjønn nå som jeg straks vipper 50?  Anonymkode: 950eb...f03
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #2 Skrevet 29. januar 2021 Kan si deg det at livet er ikke over når en er 50 .... her vært imellom det samme å ser at når røyken legger seg så dukker mulighetene opp 😆 Anonymkode: cfbe7...5d0 5
Jr.Garcon Skrevet 29. januar 2021 #3 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): 😔 Orker jeg starte helt på nytt igjen? Er det noen vits? Har jeg i det hele tatt sjans på det motsatte kjønn nå som jeg straks vipper 50?  Anonymkode: 950eb...f03 Så lenge det finnes menn i typ +/- 5 år samme alder så bør vel det være en grei sak. Om man gidder å starte på nytt blir en annen vurdering.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #4 Skrevet 29. januar 2021 Ah, vi gifta oss da han var 53 og jeg femti. Så gikk vi fra hverandre etter fem år. Nå begynner jeg å date igjen og i en alder av 58 er lykken blitt større enn før. Ikke vær redd. Heia. deg. Anonymkode: 5848c...a15 10
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #5 Skrevet 29. januar 2021 Ifølge menn på kg er det vel nå menn i alder 70-75 som er mest aktuelle for deg 🙂 Anonymkode: d0ec3...912 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #6 Skrevet 30. januar 2021 Er i samme båt. Et par år yngre.Føler meg ung på innsiden,og de som viser interesse ,er eldre. Som ung foretrakk jeg eldre menn,,men disse funker dårlig nå.Potensproblemer og liten vilje til et skikkelig forhold,,da de også har gått på en smell 😂 Anonymkode: 4d38a...ce2 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #7 Skrevet 30. januar 2021 Greit å nye singellivet en stund før man går inn i et forhold tenker jeg. Men ikke noe problem å tiltrekke seg menn, er selv 50 og menn fra 30 + og oppover viser interesse. Nå vil ikke jeg ha en yngre mann, så de yngre er uansett uaktuelle, men om jeg vil ha et forhold, så er ikke det noe problem med manglende interesse fra menn akkurat. Dette går så bra så Anonymkode: b086e...a94 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #8 Skrevet 30. januar 2021 49 er da ingen alder som begrenser deg på noen måte. Jeg er eldre enn det og møter stadig på single menn i samme alder, og det virker da som de er mer ivrige på å etablere seg på nytt enn de enslige damene jeg kjenner. Selv setter jeg så stor pris på livet mitt slik det er at jeg tviler på om noen klarer å lokke meg inn i et samboerskap igjen  😊 Anonymkode: 01fc1...8dd 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #9 Skrevet 30. januar 2021 Er vel aldri for sent. Anonymkode: 8c134...f14
Antiviruset Skrevet 30. januar 2021 #10 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): 😔 Orker jeg starte helt på nytt igjen? Er det noen vits? Har jeg i det hele tatt sjans på det motsatte kjønn nå som jeg straks vipper 50?  Anonymkode: 950eb...f03 Alle er der etter et brudd, anbefaler og ta en pause på en del måneder når man kommer ut av et forhold. Få lagt det bak seg. Du er 50 år, og det er null problem og finne en ny partner. Det som kan ta tid og være litt kranglete er og finne den rette. Masse pene damer i 50 årene og jeg antar det samme gjelder menn. Det og finne noe seriøst, ja det kan ta litt tid. Uansett har du mange gode år igjen, som du kan tilby en partner som passer med deg. Ja det er litt dritt og starte på nytt, men du verden så deilig det er når man treffer en match, og man passer sammen. 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #11 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): 😔 Orker jeg starte helt på nytt igjen? Er det noen vits? Har jeg i det hele tatt sjans på det motsatte kjønn nå som jeg straks vipper 50?  Anonymkode: 950eb...f03 Aller først, gratulerer med singelheten! Livet er herlig  Om du orker å starte på nytt eller ikke trenger du ikke ta stilling til nå. Slapp av, senk skuldrene og "finn deg selv". Så kan du ta stilling til det hele når tid du gidder. Min bestemor på 84 år fant seg nettopp en ny "venn". Tipper dem er knullevenner slik dem henger på hverandre. Så aldri for sent! Anonymkode: a6f3e...c71 5
WhiteSwan Skrevet 30. januar 2021 #12 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): 😔 Orker jeg starte helt på nytt igjen? Er det noen vits? Har jeg i det hele tatt sjans på det motsatte kjønn nå som jeg straks vipper 50?  Anonymkode: 950eb...f03 Det kan jo hende du synes det er gøy å date, man treffer jo noen spesielle karakterer når man dater 😛 og man er aldri for gammel til å finne en kjæreste! 2
Antiviruset Skrevet 30. januar 2021 #13 Skrevet 30. januar 2021 WhiteSwan skrev (3 timer siden): Det kan jo hende du synes det er gøy å date, man treffer jo noen spesielle karakterer når man dater 😛 og man er aldri for gammel til å finne en kjæreste!  WhiteSwan skrev (3 timer siden): Det kan jo hende du synes det er gøy å date, man treffer jo noen spesielle karakterer når man dater 😛 og man er aldri for gammel til å finne en kjæreste! Ha ha ha ja da jeg datet traff jeg to meget spesielle mennesker. Ikke at det var noe stygt med damene, men de var helt absurd forskjellig fra meg, kunne ikke noe om dating og hva man ikke skal gjøre på en date. Det var null kjemi, men jeg fullførte daten uansett og det var faktisk en opplevelse  Noen hadde bare ikke felles interesser med meg, også traff jeg kjæresten min. Om det varer vil bare fremtiden vise, det har man aldri noen garanti for. Noen ganger varer et forhold i noen måneder andre ganger i mange tiår og kanskje et av de livet ut.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #14 Skrevet 30. januar 2021 Lev livet som singel noen år, eller bare slapp av og treff noen på en naturlig måte. Livet er laget slik at alt ordner seg :-) Anonymkode: 6feed...aa4 1
Hr. Aktiv Skrevet 30. januar 2021 #15 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (PÃ¥ 29.1.2021 den 18.24): 😔 Orker jeg starte helt pÃ¥ nytt igjen? Er det noen vits? Har jeg i det hele tatt sjans pÃ¥ det motsatte kjønn nÃ¥ som jeg straks vipper 50?  Anonymkode: 950eb...f03 Ja du har sjans og det finnes mange gode som tror livet er ferdig der.Â
The Rosestarwoman Skrevet 30. januar 2021 #16 Skrevet 30. januar 2021 Ingen er for gammel til å date🔥😇stå på 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå