Gå til innhold

Kulde og trøtthet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det flere en meg som mest har lyst å gå i hi . Jeg er så trøtt og sliten .  Føler meg litt utafor.   Ute er der  minus 10 og jeg er på Østlandet.  Ikke vant til sånt.   

Jeg orker ikke tanken på å gå ut.  Dropper alt av planer  vil bare krype under dyna.  Ta katta  med meg å blir der til våren. 

Anonymkode: d67f6...bef

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vinterdepresjon? Merker det samme selv! Har lyst å legge meg under dyna og sove til april. Leste en plass ar kulden vil fortsette frem til midten av februar. Slitsomt. 

Anonymkode: a8906...cd8

Skrevet

Ti minus er i grunn ikke så kaldt?

Mer sannsynlig så merker du lavt D-vitamin som vi nordmenn gjerne har midtvinters. Ta tran?

Selv våkner jeg til på denne tiden av året, og synes kulden er frisk og deilig :) her nordpå får vi sola tilbake og det letter på humøret 

Anonymkode: 1445c...a0d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ti minus er i grunn ikke så kaldt?

Mer sannsynlig så merker du lavt D-vitamin som vi nordmenn gjerne har midtvinters. Ta tran?

Selv våkner jeg til på denne tiden av året, og synes kulden er frisk og deilig :) her nordpå får vi sola tilbake og det letter på humøret 

Anonymkode: 1445c...a0d

Jo her jeg bor så er det uvanlig kaldt. .  Så vidt vi har hatt vinter de siste  3 åra.    D vit på topp  tran  hverdag. Sp ikke det.  Jeg kommer meg ut npr jeg må  men merker dørstokkmila er lengre.  Og jeg er ikke fra nordnorge og tror ikke jeg hadde trives der.  

Anonymkode: d67f6...bef

• Liker 1
Skrevet

De fleste har det sånn om vinteren i ulik grad. Man blir litt daff på vinteren. greit å få sjekka D-vitamin for har du for lite blir man hvertfall daff og orker ingenting.

Skrevet

Leit å høre. Jeg liker godt været/temperaturen vi har nå. Føler meg like opplagt hele året. Spiser sunt og er i aktivitet hver dag. Positiv innstilling generelt. Det eneste jeg hater er hålke og utakknemlighet.

Anonymkode: 044c8...a5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...