Gå til innhold

Hund piper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mine foreldre har en dvergpuddel på 12 år. Alltid når jeg er på besøk med min datter på 4 år piper han. Gjort det fra hun var født omtrent. 

Hva er greien? Han er ikke redd henne.. Hun får klappe på han og alt dette.. Leker gjerne også. Men han piper konstant første tiden vi er her.. 🤷🏼‍♀️

Selv om jeg klapper på han, så piper han..  Stress? Glede? Noen med erfaring? Ligger nå på sofaen vedsiden av 4åringen som ser på nettbrett, og han piper og piper.. 

Anonymkode: 833c4...d69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanskelig å si uten å se det. Man kan ikke bare se på pipingen, men også resten av kroppspråket.

Skrevet

Sutrer han på oppmerksomhet fra barnet kanskje? Vil ha henne til å leke med han?

Anonymkode: d4a2c...671

Skrevet
Tabris skrev (1 minutt siden):

Det er veldig vanskelig å si uten å se det. Man kan ikke bare se på pipingen, men også resten av kroppspråket.

Han skjelver, halen er opp og vifter gjerne med halen, går etter 4åringen.. 

Nå ligger han helt rolig inntil henne. Når jeg reiser meg piper han litt igjen, går gjerne etter meg, og så går han tilbake til 4årigen, sitter ved siden av henne og piper litt til før han blir stille igjen... 🤷🏼‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sutrer han på oppmerksomhet fra barnet kanskje? Vil ha henne til å leke med han?

Anonymkode: d4a2c...671

Kanskje...? 🤷🏼‍♀️ Aner faktisk ikke 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...