Gå til innhold

Kan jeg være gravid?


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lola_*
Skrevet

Heisann,

Jeg har vært sammen med kjæresten min i ca 3 mnd nå, og vi bruker kondom som prevensjon. Tror kondomen sprakk en kveld vi hadde sex (følte det var noe vått som rant ned på innsiden av låret når han fikk orgasme), men tenkte ikke på det før etterpå. Vi hadde sex igjen 2 dager etterpå og da sprakk kondomen igjen, og da tok jeg angrepillen rett etter. Første dag for siste mens var den 10 juli. Tror kondomen sprakk den 28 juli. Og nå begynte jeg å blø for ca en uke siden, ca den perioden jeg egentlig skal få mensen. Men lurer litt på om det kan ha vært blødninger fra angrepilla og ikke mensen.

Er litt redd jeg nå. Er sjansen store for at jeg er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husk at det er kun noen timer i måneden hvor vi er fruktbare. mennesket er noe av det minst fruktbare som finnes!

det er nok ikke store sjangsene for at du er gravid, men jeg ville ventet til mensen er forsinka, og da ta en test. det er ikke vits i å stresse og tenke mye på saken, da blir mensen forsinka, enten du vil eller ei! så slapp av, og ta en test når tiden er inne (ved forsinka mens)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...