AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Jeg var nettopp begynt med, og har noen spørsmål... hvor ofte bytter man den tuppen ytterst? Og hva med filteret innenfor? Er det vanlig med kontroller hos lege som anbefalte høreapparat? Har sånne som henger over øret med ledning inni om det har noe å si.. sikkert dårlig forklart. mange spørsmål, var så mye info da jeg fikk dem. Og de på legekontoret er vanskelige å få tak i på telefonen, ingen løsning for å sende spørsmål elektronisk.. Anonymkode: 1cd1a...acb
Gjest Frosendiva Skrevet 28. januar 2021 #2 Skrevet 28. januar 2021 Hei Har du sånn som henger over øre? Den slangen skal byttes når den blir hard. Det kan de fikse på hørelsentralen. Det samme med filter. Har du med bateri eller oppladbare?
Gjest Frosendiva Skrevet 28. januar 2021 #3 Skrevet 28. januar 2021 (endret) Du trenger ikke gjøre så mye bare holde de rene og tørke de. En tørkeboks er å anbefale å skaffe. Kan sende meg en pm viss du lurer på noe? Endret 28. januar 2021 av Frosendiva
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #4 Skrevet 29. januar 2021 Bytt ved behov.. kanskje en gang hver 4 mnd. Hold ørene dine rene, og sørg for lite ørevoks, ellers vare tørk de av. du skal ha jevnlig oppfølging av hørselsentralen.. en gang i året eller oftere/ sjeldnere.. du får innkallelse. Kjøp batterier på nettet, sparer 80% Anonymkode: 58ea6...b32
n_97 Skrevet 29. januar 2021 #5 Skrevet 29. januar 2021 Send mail til produsenten og hør hva de anbefaler om å bytte filter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå