Gå til innhold

Lille attpåklatt


NyBabySnart

Anbefalte innlegg

Jeg har to barn som er relativt tett i alder, der yngste fortsatt går i bhg. Føler likevel at dette blir en attpåklatt, siden de to er så tette. Jeg elsket å gå gravid, men merker at jeg ikke husker så mye fra selve graviditeten lengre. Vet at jeg stort sett var i fin form, men skulle ønske jeg husket litt mer av følelsene rundt det å være gravid. 
 

Jeg velger derfor å skrive denne dagboken. 
Jeg er i slutten av 30- årene og er derfor spent på hvordan dette blir. Førstemann traff vi på første forsøk, mens nr 2 måtte det 6 pp til. Jeg synes det var krevende, selv om jeg visste at jeg kunne bli gravid. 

Jeg har nylig vært hos gynekolog, som kunne se at jeg fortsatt har nok egg. Vedkommende mente at vi hadde gode sjanser for naturlig graviditet. 

Jeg har i dag fått mensen og plottet det inn i clearblue fertilitetsmonitoren. Jeg kjenner at jeg gleder meg til å teste og styre på. Har et stort håp om at det ikke går for lang tid før det blir positiv test, siden jeg begynner å dra på årene. Uansett, dette blir noen kostbare måneder, da jeg er helt gal på testingen. Menmen, slik får det bli..
 

Det blir noen lange dager nå frem mot eggløsning. Jeg kjenner at jeg burde ha begynt dagbok på typ dpo 10, for å gi dagboken en skikkelig boost med en gang, hahahah

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen 😊

Blir hyggelig å følge deg på veien! Håper det klaffer fort, slik det gjorde med første 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen🤗 

Skjønner veldig godt det er spennende å starte prøvingen igjen da, og herlig med en liten "attpåklatt" 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

welcomwagon.gif.f40936226cee0f8cdf10278e9afe3e28.gif

Velkommen og gratulerer med dagbok! :smilyblomst: Her er det veldig fint å være med likesinnede, gleder meg til å følge deg!

Den aldersforskjellen du nå går etter er jeg godt vant med ☺️ Jeg har 6 1/2 år mellom nr. 1 og 2 og 5 år mellom nr. 2 og 3. Jeg syns det er en herlig aldersforskjell - helt perfekt! Men når du har to tette kan jeg forstå at du føler det blir en attpåklatt. Jeg derimot er vant til det, har aldri hatt to barn i barnehage samtidig f.eks. Nå prøver vi på nr. 4 og ønsket var 5 år mellom den og nr.3. Men dessverre tar dette tid og vi er nå oppe i 6 1/2 år. Håper vi klarer det ganske snart!

Så jeg kjenner veldig til det du nevner om å prøve på nytt. Hver gang jeg har blitt gravid så har jeg følt meg helt fersk :lol:  Glemt aalt liksom. Men det er litt både på godt og vondt, og mest godt syns jeg. Spennende å starte på nytt!

Du sklir i alle fall rett inn i testegjengen her! 😄 Så velkommen skal du være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...