Gå til innhold

Gutter/ menn som maser om nudes

Fremhevede innlegg

Skrevet

har dere opplevd å bli spørt on nudes, sagt nei. Og så spør han : hvorfor ? og jeg svarer : fordi jeg er redd for at de blir delt. 

Får som svar: det gjør ikke jeg, synd at ikke stoler på meg. og det sårer meg. Så du liksom skal  få dårlig samvittighet for at du ikke sender?

men om du sender sier de fleste menn at man da bare kan takke  seg selv om det blir delt. Samtiig som de maser og får deg til å få dårlig samvittighet om du ikke sender. mange ganger gir de seg heller ikke etter et nei og fortsetter og spørre.  

føler så sykt mange menn er sånn.

Anonymkode: 43499...284

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Just say no.

Anonymkode: a658d...335

• Liker 7
Skrevet

Aldri opplevd. Jeg ville enkelt svart «fordi jeg er ikke dum» og gått videre. Jeg tar ikke til takke med menn som søker ei dum ei de kan behandle dårlig og ikke har noen respekt for. 

Anonymkode: 89cd4...2d3

• Liker 3
Skrevet

De blir blokkert på røde flekken.

Anonymkode: c0317...9a0

• Liker 4
Skrevet

sikkert de mannfolka som deler rundt også. " av de horete jentene"  også har de mast og mast og aldri gitt seg også har jenta til slutt sendt et bilde.

• Liker 3
Skrevet

Bare si nei og kutt ut sånne idioter. Dette er useriøse folk som bare vil ha gratis underholdning/ sex. 

En seriøs fyr oppfører seg ikke sånn. 

Anonymkode: e0f09...859

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare si nei og kutt ut sånne idioter. Dette er useriøse folk som bare vil ha gratis underholdning/ sex. 

En seriøs fyr oppfører seg ikke sånn. 

Anonymkode: e0f09...859

synd det skal være så mange av de

Skrevet

Hvis du skal stole på dem så skal de gjøre seg fortjent til din tillitt. Så da får de legge seg i selen for å overbevise deg 

Anonymkode: b6095...639

Skrevet

Er virkelig fyren så fantastisk at du gidder å finne deg i den typen masing? Jeg ville droppet ham på flekken.

Anonymkode: ae819...1e9

• Liker 2
Skrevet

Bare si nei. Hvis du trenger en ny "unnskyldning" kan du si at du er redd for at iCloud eller telefonen blir hacket. Mange som får bilder spredt på den måten

Anonymkode: 3b889...56a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

har dere opplevd å bli spørt on nudes, sagt nei. Og så spør han : hvorfor ? og jeg svarer : fordi jeg er redd for at de blir delt. 

Får som svar: det gjør ikke jeg, synd at ikke stoler på meg. og det sårer meg. Så du liksom skal  få dårlig samvittighet for at du ikke sender?

men om du sender sier de fleste menn at man da bare kan takke  seg selv om det blir delt. Samtiig som de maser og får deg til å få dårlig samvittighet om du ikke sender. mange ganger gir de seg heller ikke etter et nei og fortsetter og spørre.  

Bare ikke del slikt materiale med noen som helst, ikke ta slike bilder heller. Kommer det på avveie så er det ekstremt vanskelig ja nærmest umulig og få bort fra nettet. Kan ikke menn godta noe slikt? Da er de ikke noe og samle på. Kunne aldri tenkt meg og spørre min kjæreste om noe slikt uansett. Bilder av hennes deilige "jeg" har jeg inne i hodet mitt :) Bare vis at du bestemmer dette, og kan ikke de tolerere det? Gå videre! Da er det aldri noe seriøst uansett. Stole på noen med slikt intimt materiale er noe man aldri skal gjøre uansett om man har kjent de lenge eller om det er i starten.

Blir det brudd kan de finne på og dele med andre som hevn eller som utpressing mot deg.

• Liker 1
Skrevet
Antiviruset skrev (5 timer siden):

Bare ikke del slikt materiale med noen som helst, ikke ta slike bilder heller. Kommer det på avveie så er det ekstremt vanskelig ja nærmest umulig og få bort fra nettet. Kan ikke menn godta noe slikt? Da er de ikke noe og samle på. Kunne aldri tenkt meg og spørre min kjæreste om noe slikt uansett. Bilder av hennes deilige "jeg" har jeg inne i hodet mitt :) Bare vis at du bestemmer dette, og kan ikke de tolerere det? Gå videre! Da er det aldri noe seriøst uansett. Stole på noen med slikt intimt materiale er noe man aldri skal gjøre uansett om man har kjent de lenge eller om det er i starten.

Blir det brudd kan de finne på og dele med andre som hevn eller som utpressing mot deg.

skulle ønske flere var som deg :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

synd det skal være så mange av de

De er ikke så mange,men de gjør veldig mye ut av seg. Maser og gnager overalt.

Anonymkode: 80fe0...a89

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2021 den 18.32):

Aldri send bilder du er ukomfortabel med. Menn som spør etter sånne bilder er ikke seriøse eller til å stole på. Etter min mening er dette figurer som er usikre og ønsker bekreftelse. En gentleman vil aldri spørre om sånt!

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2021 den 18.32):

Enten er disse mennene under 25ish , eller så er de den typen som aldri blir voksne 

Anonymkode: 7eb95...ab0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...