Gå til innhold

En verden uten Bh


gladogvanlig

Anbefalte innlegg

frk.jus skrev (8 timer siden):

Hvordan er det å ha så store når du har doggy-posisjon? 

Null problem, enser ikke detaljer og alt mulig rundt meg når sånne ting skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Personlig ville jeg fått nakkesmerter. Verden hadde antagelig ikke gått under. 

Anonymkode: e58c7...e77

Kvinner ville krympet enda mer av tyngdekraften.

Anonymkode: 164d7...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, frk.jus said:

36b finnes jo ikke. 

Joda. I USA så  :3

Dvs, det er det jeg vanligvis har kjøpt I for det er det jeg før har målt til, men etter å ha tatt en kalkulator på nett så skal jeg visst ha 32 DD/E eller i EU 70 F. Sier meg ingenting annet enn at å se noen bilder av sistnevnte så er det ikke sånn de er <_<  så da forholder jeg meg til 36B. 

 

Endret av Peanut
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har små pupper, og hater å gå uten bh. Klærene gnisser ubehagelig mot brystvortene. Mye mer behagelig å få dem pakket inn og holdt på plass, så jeg slipper gnissing. 

Anonymkode: 685ac...021

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvis det hadde vært noen som helst sannhet i dette ville jo ingen kvinner i "primitive" samfunn hatt hengepupper, men det ser vi jo stadig at definitivt ikke er tilfelle.

Anonymkode: 2f609...141

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk.jus skrev (11 timer siden):

36b finnes jo ikke. 

36 er BH-størrelse målt i tommer i motsetning til cm som brukes her i landet. Tommestørrelse er vanlig i USA og Storbritannia

Tabellen under viser hvilke omkrets-størrelser som tilsvarer hverandre

a27a642ffbe3fbfa0d335ed952561f78.png

Angående spørsmålet til TS, så ville en verden uten BH for meg lett ført til smerter i nakken og ryggen, og trolig også til eksem og hudsopp under brystene. Sannsynlig ville jeg funnet alternativer i form av stramme topper, elastisk bind eller kanskje korsett slik kvinner brukte før moderne BHer kom på markedet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg ammet hadde jeg 75J. Skal love deg at uten BH hadde jeg ikke gått rakrygget. Nå er jeg nede i 75 D/E, og jeg må fortsatt ha BH for å kunne bevege meg rundt uten ubehag.
Hadde jeg hatt 70A kunne jeg nok uten tvil ment at BH ikke trengs.

Anonymkode: ecb36...21e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bh for å skape en illusjon om at jeg har pupper. Men jeg bruker typen padded uten spiler så ubehagelig er det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (På 29.1.2021 den 10.16):

Joda. I USA så  :3

Dvs, det er det jeg vanligvis har kjøpt I for det er det jeg før har målt til, men etter å ha tatt en kalkulator på nett så skal jeg visst ha 32 DD/E eller i EU 70 F. Sier meg ingenting annet enn at å se noen bilder av sistnevnte så er det ikke sånn de er <_<  så da forholder jeg meg til 36B. 

 

Store 🙂 Håper du koser seg med dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.1.2021 den 0.24):

Da jeg ammet hadde jeg 75J. Skal love deg at uten BH hadde jeg ikke gått rakrygget. Nå er jeg nede i 75 D/E, og jeg må fortsatt ha BH for å kunne bevege meg rundt uten ubehag.
Hadde jeg hatt 70A kunne jeg nok uten tvil ment at BH ikke trengs.

Anonymkode: ecb36...21e

Oi, puppeknull må jo ha vært utrolig lett for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CorvusCorax skrev (På 28.1.2021 den 20.19):

Jeg bruker nærmest aldri BH. Skjønner ikke hva som er problemet eller hva slag konsekvenser det skulle medbringe. 

Da har du ikke store nok pupper. 

Anonymkode: 142b2...009

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 75c og tar kun på meg bh hvis jeg skal være der det er andre mennesker (enn kjæresten) og brystvortene blir synlige gjennom genser/topp. Vinter er fint, for da slipper jeg å tenke på det før jeg skal ut 🙂

Anonymkode: 37966...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at hvis det ikke hadde vært oppfunnet, så hadde det vel vært normalt å gå uten eller at noe annet hadde blitt funnet opp. Men når vi først har det, så kan jeg ikke se for meg å gå uten (65H/I før graviditet)😅

Anonymkode: 292fa...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da hadde alle kunnet se hvor små pupper jeg faktisk har. Bruker push-up til vanlig, med mindre jeg bruker tykke gensere. Da dropper jeg BH. Har 65B, så det er ikke så mye å skryte av. 

Anonymkode: 57011...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Da har du ikke store nok pupper. 

Anonymkode: 142b2...009

Jo, jeg har store nok pupper. Vil ikke ha større. Dem er akkurat passe, tenk. Ikke alle vil ha gigantiske pupper.

Endret av CorvusCorax
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.2.2021 den 14.34):

Tenker at hvis det ikke hadde vært oppfunnet, så hadde det vel vært normalt å gå uten eller at noe annet hadde blitt funnet opp. Men når vi først har det, så kan jeg ikke se for meg å gå uten (65H/I før graviditet)😅

Anonymkode: 292fa...329

Silikon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 1.2.2021 den 14.26):

Har 75c og tar kun på meg bh hvis jeg skal være der det er andre mennesker (enn kjæresten) og brystvortene blir synlige gjennom genser/topp. Vinter er fint, for da slipper jeg å tenke på det før jeg skal ut 🙂

Anonymkode: 37966...369

Hva mener du, da blir vel alltid brystvortene stive og synlige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CorvusCorax skrev (23 timer siden):

Jo, jeg har store nok pupper. Vil ikke ha større. Dem er akkurat passe, tenk. Ikke alle vil ha gigantiske pupper.

BH-størrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 1.2.2021 den 14.34):

Tenker at hvis det ikke hadde vært oppfunnet, så hadde det vel vært normalt å gå uten eller at noe annet hadde blitt funnet opp. Men når vi først har det, så kan jeg ikke se for meg å gå uten (65H/I før graviditet)😅

Anonymkode: 292fa...329

De som har faste pupper ville vel da følt seg ekstra spesielle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...