Gå til innhold

En verden uten Bh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville de samfunnsmessige konsekvensene vært hvis BH rett og slett ikke var et konsept - at det ikke fantes? Hva tenker du? Ville det spilt noen rolle?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaiminator
Skrevet

Vel i afrika er det jo mange plasser det er full dingle dangle uten at noen bryr seg så hadde vel vært som et par armer det da, hypotetiskt.

Skrevet (endret)
frk.jus skrev (9 minutter siden):

Hva ville de samfunnsmessige konsekvensene vært hvis BH rett og slett ikke var et konsept - at det ikke fantes? Hva tenker du? Ville det spilt noen rolle?

De samfunnsmessige konsekvensene uten barnehage ville ha vært store.

Edit. Da har jeg misforstått og trekker meg stille ut..

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 15
Skrevet

Personlig ville jeg fått nakkesmerter. Verden hadde antagelig ikke gått under. 

Anonymkode: e58c7...e77

• Liker 10
Skrevet

Alle som trives uten har små pupper. Den som har store pupøer finner dette ubehagelig. 

Anonymkode: 47cea...1ca

• Liker 17
Skrevet

Jeg hadde blitt handicappet. 

Anonymkode: a3483...1cb

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, MortenMinstelønn said:

:skratte:

Jeg sluttet med BH i tenårene, har ikke akkurat hatt noen spesielle konsekvenser for meg eller noen rundt meg.

Anonymkode: f4cab...2b5

• Liker 2
Skrevet (endret)

Høres ubehagelig ut. Men får vi lov å bruke tilnærminger? Sportstopper som holder inn? Surre bandasje rundt brystet? Bruke 3 lag stramme singleter? Eller andre alternstiver som holder ting litt på plass?

Endret av Nuith
  • Liker 4
Skrevet

Jeg bruker bh for å lure folk til å tro at puppene mine er på brystkassa der de hører hjemme, og ikke langt nede ved navlen. De samfunnsmessige konsekvensene av det hadde nok vært at det hadde blitt normalisert og ingen med skikkelig slengpupper ville fått støtte til brystløft og implantat lenger. 

Anonymkode: e10b9...d5d

• Liker 8
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg bruker bh for å lure folk til å tro at puppene mine er på brystkassa der de hører hjemme, og ikke langt nede ved navlen. De samfunnsmessige konsekvensene av det hadde nok vært at det hadde blitt normalisert og ingen med skikkelig slengpupper ville fått støtte til brystløft og implantat lenger. 

Anonymkode: e10b9...d5d

👍🏻😂

Skrevet
MortenMinstelønn skrev (1 time siden):

Hahahahaha Morsomt 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

:skratte:

Jeg sluttet med BH i tenårene, har ikke akkurat hatt noen spesielle konsekvenser for meg eller noen rundt meg.

Anonymkode: f4cab...2b5

Hvor store har du da?

Skrevet
frk.jus skrev (1 time siden):

Det er stygt å gå uten BH som regel men er mange som kler det også. De som absolutt ikke kler det er de som har skikkelig å da mener jeg skikkelig store hengepupper.

Anonymkode: 5892b...cd6

Skrevet
frk.jus skrev (1 minutt siden):

Hvor store har du da?

Ikke meg du spurte men jeg har små pupper. Bruker 75 A men den er altfor stor. 70A er mer passe i koppen men for stram rundt 

Skrevet

Hadde ikke merka noe forskjell. Bruker ikke bh. Regner med kroppen er ment til å bære de greiene der sjæl. Men det fins alltid unntak. 

Har vel mest innstrykk av at kvinner bruker bh mest for å få puppene til å se bedre/større ut. 

Anonymkode: 0ff95...760

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde ikke merka noe forskjell. Bruker ikke bh. Regner med kroppen er ment til å bære de greiene der sjæl. Men det fins alltid unntak. 

Har vel mest innstrykk av at kvinner bruker bh mest for å få puppene til å se bedre/større ut. 

Jepp enig der. Er nok derfor også. Går sjeldent med BH selv men det er mye finere med på meg

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har 70G. Jeg lover at det er MEGET ubehagelig å bevege seg rundt med.

• Liker 13
Skrevet
Nuith skrev (42 minutter siden):

Jeg har 70G. Jeg lover at det er MEGET ubehagelig å bevege seg rundt med.

Oi, respekt! Silikon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...