Gå til innhold

Kalde føtter over flere dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er generelt en frysepinn som pakker meg inn i pledd og ulltøy store deler av året. Men da snakker vi mer generell frysing over hele kroppen. Har aldri hatt spesielt kalde hender eller føtter.

Men denne uka (siden mandag omtrent) har jeg fått så veldig kalde føtter. Og jeg skjønner ikke hva det kommer av. Jeg sitter med to-tre par sokker på (både ull og vanlig) og har en ovn rett foran bena mine på hjemmekontoret. Likevel er føttene, fra anklene og ned, iskalde. Det kan nesten kjennes ut som om de er fuktige/våte også, men når jeg tar av sokkene og sjekker så er de helt tørre. Noen ganger har huden ganske normal temperatur utenpå, men føttene føles iskalde på «innsiden». Men mesteparten av tiden er også huden kald. Jeg har prøvd å bytte sokker, men uten at det utgjør noen forskjell. Og dette kom helt ut av det blå, og har vært omtrent konstant siden mandag.

Noen som har opplevd liknende eller har tanker om hva det kan være?

Anonymkode: 571db...c09

• 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Med så mange forskjellige lag kan du knipe dine egne føtter. Du er bedre å prøve noe annet, som oppvarmede sokker. Med oppvarmede sokker trenger du bare å ta på deg et lag med sokker, og du vil ha varme føtter på kort tid, jeg har dem også. Jeg bestilte dem selv fra denne adressen: https://www.heatperformance.no/oppvarmede-sokker/

takk meg senere

Endret av kalde føtter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...