Saschi Skrevet 13. november Forfatter #481 Del Skrevet 13. november (endret) CD aner ikke Lenge siden jeg sist oppdaterte her inne, skrev ikke en gang om jeg satte inne, eller hvordan det gikk, i tinte opp 2 men bare en overlevde, satte inn i Mai og ble gravid. Har brukt en del forsøk på å gi en oppdatering men har ikke funnet ordene men jeg skal prøve ❤️ Denne gangen gikk TUL fint, var litt forkjølet så ble utsatt noen dager, hjertet banket og ble målt til 8+1, så embryoet vokste som det skulle. Alle ultralydene gikk fint fram til OUL uke 19. verste dagen jeg har vært i nærheten av og jeg har hatt 2 tøffe MA… Ultralyden startet som vanlig, jeg var alene fordi mannen var hjemme med T som var syk. Hun begynte å forklare og viste meg alt, når hun kom til hjernen ble hun veldig stille og begynte å mumle og snakke med seg selv. Jeg begynte å kjenne at jeg ble urolig, men fosteret sprellet og sparket som om hen var i en boksekamp. Hun sa at hun skulle hente overlegen. Overlegen kom inn og de snakket seg imellom og fortalte meg at de mistenkte fosterasfyksi, fosterasfyksi er en tilstand hvor fosteret får for lite oksygen, og dernest, som et resultat av dette, får forandringer i blodets pH (surhetsgrad) og innhold av karbondioksid og bikarbonat. Ikke noe jeg ville høre, men ble lagt inn for fosterovervåkning i noen dager og det ble gjennomført CTG (kardiotokografi), ble skrevet ut etter 3 dager men måtte komme tilbake 1 uke senere for en ny UL. Så 20+6 ble det påvist at fosteret hadde en sjanse på 95% for å få en hjerneskade og 5 % sjanse for å overleve etter fødselen, så jeg måtte ta et valg om jeg ville fortsette svangerskapet eller om jeg ønsket å ende det. Søskenønsket er enormt stort og jeg gjør nesten hva som helst for å gi T et søsken men ikke på den måten. Prinsessen ble født 14 September, kl 15.39. Hun levde i 10 minutter. Vi holdt henne så lenge vi klarte. T fikk ikke møte henne, føltes ikke rett. Vi valgte å begrave henne, hun har en liten gravplass sammen med andre barn som fikk vingene sine veldig tidlig i livet. Vi har 3 blastocyster igjen i fryseren, jeg venter på blødning nr 2 nå, og vet ikke hva vi skal gjør etter det. Kanskje setter jeg inn eller så venter jeg lenger. Kan sette inn på neste blødning men alle har forståelse for det hvis jeg ikke klarer å sette inn på den blødningen… På det neste forsøket skal jeg bruke nye støttemedisiner. Når det kommer til progesteron så har jeg brukt cyclogest men denne gangen skal jeg bruke prolutex istedenfor og klexane (blodfortynnende) for å se om dette kanskje hjelper kroppen bedre. Endret i går, 19:25 av Saschi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. november #482 Del Skrevet 14. november Åå kjære Saschi! Dette var en hjerteskjærende oppdatering Så tungt og urettferdig livet skal være, at du måtte igjennom dette 💔 Mange klemmer til deg, og all lykkeønskninger videre. Håper og tror at et søsken vil finne sin vei til dere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå