Saschi Skrevet 4. mai 2021 Forfatter #221 Del Skrevet 4. mai 2021 Oppdatering Da har jeg fått telefonen fra Medicus, måtte sette meg ned og grine litt stille for meg selv. Kun et 1 egg ble fryst ned. Grunnen til at de ikke ringte i går var fordi de ikke hadde noe å fryse ned. Ett er bedre enn ingenting men av 18 egg, hvor 9 ble befruktet og det ble kun ett som ble fryst ned. Kjente jeg ble sint og lei meg samtidig. Heldigvis skal jeg jobbe kveld, så jeg kan få tankene over på jobb istedenfor å tenke på IVF. Jeg skal ringe inn neste mensen, så da blir det lagt en plan for hvordan vi skal gjennomføre fryseførsøket/innsetting. Håper virkelig at dette egget er gullegget. Skulle dette forsøket feile, så har de mer informasjon om hva de kan gjøre annerledes neste gang men helt ærlig så hjelper det fint lite, har ikke lyst på en til gang men samtidig så er jeg villig til å gå gjennom ild for å få en baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 4. mai 2021 #222 Del Skrevet 4. mai 2021 Huff, så leit at bare et egg ble fyrst.. Og av så mange egg da 😔 Nei, håper dette blir gullegget 🤞 Håper jobb hjelper med å få tankene over på noe annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 4. mai 2021 #223 Del Skrevet 4. mai 2021 Skjønner godt at du ble skuffet over resultatet når utgangspunktet var så mange egg ut og befruktet Fullt lov å være lei seg! Samtidig er det bare ett egg som skal til 🤞 Tenk så stas om dette faktisk går, hvor herlig mirakel den babyen blir og du kan tenke på at den slo alle de andre og var akkurat ment å komme til dere Skal krysse alt jeg har for at det skjer! Sa de noe om mensen som kom tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 4. mai 2021 #224 Del Skrevet 4. mai 2021 Åh! 😢 Jeg skjønner så godt at du er skuffa! Så mange egg hentet ut, og så mange som ble befruktet. Kjempe synd at dere bare sitter igjen med ett egg til frys. 🙁 Krysser alt jeg har for at det ene er gullegget, som vil bli til det etterlengtede barnet dere ønsker dere. ❤️ Har hørt lignende historier, hvor de bare hadde ett egg til slutt og den ene egget festet seg og holdt hele løpet ut. Har også lest om at dette ene egget som ble igjen, delte seg og ble til eneggede tvillinger. Håper embryoet dere viser seg å være en liten fighter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 4. mai 2021 Forfatter #225 Del Skrevet 4. mai 2021 Amatariel skrev (26 minutter siden): Skjønner godt at du ble skuffet over resultatet når utgangspunktet var så mange egg ut og befruktet Fullt lov å være lei seg! Samtidig er det bare ett egg som skal til 🤞 Tenk så stas om dette faktisk går, hvor herlig mirakel den babyen blir og du kan tenke på at den slo alle de andre og var akkurat ment å komme til dere Skal krysse alt jeg har for at det skjer! Sa de noe om mensen som kom tidlig? Takk, ordene dine hjalp veldig med å takle beskjeden bedre De sa at det var normalt med tanke på at jeg ble overstimulert, men måtte ikke få sjokk hvis den var kortere enn normalt 😊 Håper virkelig fighter egget er det egget som skal til og blir babyen min ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 4. mai 2021 Forfatter #226 Del Skrevet 4. mai 2021 bittelillebolla skrev (37 minutter siden): Åh! 😢 Jeg skjønner så godt at du er skuffa! Så mange egg hentet ut, og så mange som ble befruktet. Kjempe synd at dere bare sitter igjen med ett egg til frys. 🙁 Krysser alt jeg har for at det ene er gullegget, som vil bli til det etterlengtede barnet dere ønsker dere. ❤️ Har hørt lignende historier, hvor de bare hadde ett egg til slutt og den ene egget festet seg og holdt hele løpet ut. Har også lest om at dette ene egget som ble igjen, delte seg og ble til eneggede tvillinger. Håper embryoet dere viser seg å være en liten fighter! Takk for fine ord Jeg håper virkelig at vi og kan få en sånn ende på våres reise ❤️ Håper fighter våres kjemper videre, under opptiningen og inni magen min ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 4. mai 2021 #227 Del Skrevet 4. mai 2021 Det hørtes veldig likt ut min historie. Vi fikk ut sånn ca 14, 2 befruktet, 1 ble fryst ned. Ble gravid på fryseforsøk (men endte med MA). Så jeg har absolutt troen på at du kan bli gravid med det ene egget 🌟Selv om jeg absolutt har forståelse for at det er kjipt at det ikke ble flere på frys og at man gjerne skulle hatt flere i backup. Men vi satser på at du ikke trenger noe backup-egg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 4. mai 2021 Forfatter #228 Del Skrevet 4. mai 2021 Patriotpaula skrev (3 timer siden): Det hørtes veldig likt ut min historie. Vi fikk ut sånn ca 14, 2 befruktet, 1 ble fryst ned. Ble gravid på fryseforsøk (men endte med MA). Så jeg har absolutt troen på at du kan bli gravid med det ene egget 🌟Selv om jeg absolutt har forståelse for at det er kjipt at det ikke ble flere på frys og at man gjerne skulle hatt flere i backup. Men vi satser på at du ikke trenger noe backup-egg ❤️ Det var virkelig leit å høre 😔 Håper det går bedre med deg nå❤️ Ja, det var det jeg tenkte, trodde kanskje det var noen backup egg (følte meg trygge av en eller annen rar grunn), krysser fingrene for at jeg ikke trenger noen backup egg 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 4. mai 2021 #229 Del Skrevet 4. mai 2021 Saschi skrev (1 time siden): Det var virkelig leit å høre 😔 Håper det går bedre med deg nå❤️ Ja, det var det jeg tenkte, trodde kanskje det var noen backup egg (følte meg trygge av en eller annen rar grunn), krysser fingrene for at jeg ikke trenger noen backup egg 🤞 Det kom ikke frem i det jeg skrev, men vi har en datter i dag ❤️ Det jeg skrev om skjedde for to års tid siden. De lærte av at befruktningen sviktet etter første uttak og gjorde ISCI etter andre uttak - noe som ga mye bedre resultat 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 4. mai 2021 Forfatter #230 Del Skrevet 4. mai 2021 Patriotpaula skrev (1 time siden): Det kom ikke frem i det jeg skrev, men vi har en datter i dag ❤️ Det jeg skrev om skjedde for to års tid siden. De lærte av at befruktningen sviktet etter første uttak og gjorde ISCI etter andre uttak - noe som ga mye bedre resultat 😊 Ahh, det er jo kjempe bra! Nå kom håpet mitt veldig opp 😃 Kanskje jeg skal spør om det samme hvis dette forsøket feiler? 🤔 Tusen takk for svar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 4. mai 2021 #231 Del Skrevet 4. mai 2021 Saschi skrev (47 minutter siden): Ahh, det er jo kjempe bra! Nå kom håpet mitt veldig opp 😃 Kanskje jeg skal spør om det samme hvis dette forsøket feiler? 🤔 Tusen takk for svar 😊 Tenker at du kan jo fint lufte det for dem, om de har vurdert ICSI i stedet hvis det blir sånn at du må på runde to 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 6. mai 2021 Forfatter #232 Del Skrevet 6. mai 2021 CD 3 Medicus ringte idag for å snakke om fryseforsøket. Kom på snakk om at jeg har allerede fått mensen, så vi ble enige om å sette inn egget denne syklusen (hvis det overlever tiningen)... Har ikke helt gått inn på meg at viss alt klaffer, så blir jeg ruger snart 🙈 Jeg har time til UL neste fredag 8:20, ikke spør meg om hvorfor jeg alltid får de tidligere men tenker jo fortere jo bedre 😎 Jeg skal ta Letrozol om morningen og kveld (dobbel dose) i 5 dager, kommer til å bli vondt men ingenting sammenlignet med hva jeg har vært gjennom fram til nå! Jeg føler at jeg er ganske klar for å sette inn fighter egget mitt nå ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. mai 2021 #233 Del Skrevet 6. mai 2021 Spennende med en plan! Jeg håper sååå at du får bli ruger denne måneden! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 11. mai 2021 Forfatter #234 Del Skrevet 11. mai 2021 CD 8 Våknet opp idag med en del blod på papiret og begynte å bli redd for at noe har skjedd der nede, tankene begynte å rase i hodet mitt... Puttet en tampong opp og bestemte meg for å vente å se. Trengte ikke å bety noe, lettere sagt enn gjort, har tenkt på det hele dagen og unngått å gå på toalettet i fare for at det er masse blod på tampongen, men da jeg tok ut tampongen var den helt ren og ingen blod, så vet ikke hva det var for å vær ærlig! Er veldig glad for at det stoppet og kan ha hatt noe med eggene eller letrozol, så har sikkert bare over tenkt hele greien (som vanlig). Tok den siste dosen med letrozol i går, har kjent noe stikkende smerte som går over etter noen sekund, så noe skjer garantert der nede, håper jeg får gode nyheter. Har tatt EL tester men det er ikke til så mye hjelp. Tok en test i går som viste high men da jeg la inn dagens test, var den endret til low... typisk! Skal ta en ny senere i kveld for å se om den er sterkere enn de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 11. mai 2021 #235 Del Skrevet 11. mai 2021 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 14. mai 2021 Forfatter #236 Del Skrevet 14. mai 2021 CD 11 Ifølge Premom så hadde jeg EL i går 😂 noe som ikke stemmer, det er alt for tidlig, har ikke testet på noen dager, så kan vær appen tuller litt, begynte å teste for tidlig 🙈 Hadde time hos Medicus i dag. Ble fortalt at jeg hadde 17 gode egg og ikke 14...😔 Gjorde det ikke bedre for å vær ærlig. De ble veldig overrasket og skuffet over utviklingen på eggene. De mente det hadde noe med befruktningen å gjør, så hvis det blir et nytt forsøkt så blir dette gjennomført med ICSI sånn at de kan «sprøyte» inn den gode sæden cellen istedenfor å legge dem i bolle med sæden rundt, håper på et bedre resultat med ICSI hvis vi må gjennom et nytt forsøk 🤞 Fikk beskjed om at alt så bra ut der nede. Det hadde gått tilbake igjen til normalen, så det var ingenting i veien som de så for at jeg ikke kan sette inn fighter egget denne syklusen ❤️ Har en ny time på onsdag for å se om det «dominante» egget har blitt større. Har et egg som er rundt 11mm, idyllisk så burde det vær på 18mm 🌸 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 15. mai 2021 #237 Del Skrevet 15. mai 2021 Huff, synd med eggene, men godt at planen da tilpasses om det blir flere forsøk. Og fint å høre at det blir innsett denne syklusen, håper dette blir gullegget 🤞❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 22. mai 2021 Forfatter #238 Del Skrevet 22. mai 2021 CD 19 /EL dag? Jeg har levd i min egen lille B boble/Medicus boble kjenner jeg, har ikke orket å være rundt noen, går på jobb, går hjem og noen ganger så drar til Medicus, kjenner det er mitt andre hjem i det siste 🙈🤷♀️Hadde time hos Medicus 19 Mai, de kunne ikke finne det egget som var på 11 mm lenger, så ble satt på dobbel dose med Letrozol igjen... Kjenner at jeg mister håpet litt for denne syklusen... Orker ikke mer denne syklusen hvis dette ikke går, tror jeg tar en pause i neste syklus og pleier forholdet og meg selv litt ❤️ Har lagt mye penger i disse 3 årene med prøving og kjenner at fighter ånden begynner å bli veldig svak... Orker ikke å fortsette så mye lenger... Medicus mener at det ikke er noe i veien for at jeg ikke skal få EL, de sier at det kan ta tid etter uttak før EL kommer men det er lett for dem å si, det er ikke de som bruker masse penger på behandling🙈 Har ny time på onsdag, så får se hva som skjer da men håpet om innsett denne syklusen er nesten ikke eksisterende for å vær ærlig! Har tatt EL tester og den viste at EL skjer i natt men er redd for at det er Letrozol som tuller (har gjort det før) og Medicus har ikke åpent før på Tirsdag, men kan vær de har åpent på Mandag, mener de sa noe om det 🤔 Jeg skal prøve å ringe på Mandag og se, kanskje jeg får tak i dem, Håper virkelig at Premom tar feil og at jeg ikke har hatt EL, men la inn aksjer i går og idag sånn i tilfelle 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. mai 2021 #239 Del Skrevet 23. mai 2021 Uff så utrolig frusterende Håper snart dere får litt medgang! Krysser fingrene for at dere får beskjed neste gang om at det ligger et stort og flott egg klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 28. mai 2021 Forfatter #240 Del Skrevet 28. mai 2021 (endret) CD 25 Hadde time hos Medicus på onsdag (stengt på mandag), hvor jeg ble fortalt at jeg ikke hadde hatt EL i helgen som var. De fant et fint egg på 12 mm, kinatester er ikke pålitelige (men fungerer når du er testetøser 😅) , så de mente at sjansene var gode for at dette egget ville bli med videre, noe jeg ikke hadde så mye tro på, har hørt det før og så *forsvant* egget 🤷♀️😔 Hadde ny time hos Medicus i dag, timen gikk 1000% bedre enn jeg kunne forventet, egget som hadde vært 12 mm på onsdag, var i dag *trommevirvel* 15 mm og noe så det blir EL og innsett på meg 🤩 Når jeg gikk ut av dørene på klinikken så danset jeg en liten dans for meg selv, følte at det var helt greit. Til og med gynekologen så veldig glad ut på mine vegne. Endelig så kan vi gå videre men de hadde en plan i bakhodet sånn i tilfelle egget ikke var med lenger 🙈 Gud føler at de sa til meg at jeg var blitt gravid eller noe 😂😅Innsett blir 7 Juni pga egget har teknisk sett vært «gravid» i 5 dager, så derfor så må det settes inn på rette tidspunktet. Skal ta ovitrelle på Mandag i 18-tiden men skal ta EL tester søndag og mandag til rundt samme tiden hver gang. Skulle jeg få en positiv test på søndag, måtte jeg ringe inn på Mandag, kan vær planen for innsett blir endret skulle det skje men det skal gå fint 😎 Jeg er klar for innsett og fightergget mitt, uansett når det skulle skje 😍 Endret 28. mai 2021 av Saschi 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå