Gå til innhold

Når livet er vondt...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg mistet drømmejobben i 2016 i forbindelse med en krise på arbeidsplassen. Vi var mange som måtte gå. Fikk ny jobb som var grei nok. 2017 mistet jeg den ene av mine foreldre brått og brutalt. 2018 gikk jeg fra mannen fordi vi hadde vokst fra hverandre (ryddig og greit brudd).

2019 fikk jeg tilbake drømmejobben med garanti om at nå var firmaet oppe og gikk 100% igjen. Traff også en ny mann da. Dessverre viste det seg at han var fortsatt ikke helt over eksen og det gjorde meg utrygg i forholdet. Det var mye kaos med hans eks og barna hans som ikke ville akseptere meg. Men, jeg gikk ikke fra han iom at jeg var blitt så glad i han og vi hadde gode mange gode stunder. 
Så kom 2020 og dessverre mistet jeg drømme jobben igjen pga korona😔 Fikk ny jobb som virket grei nok, men sjefen la meg for hat fra dag en. Jeg gjorde mitt beste, men hn var så sint, nektet meg opplæring, fikk meg til å gråte på kontoret etter 14 dager, og ga meg plutselig bare sparken. Ene barnet til kjæresten hater meg også virkelig så ikke sett hn på over ett år. Kjæresten er en «godværs» gutt og takler ikke at jeg ikke alltid er på topp og knallhumør. 
Så nå sitter jeg her, føler meg totalt ubrukelig, ensom og nedbrutt. Sliter økonomisk siden jeg går på NAV. 
Livet er så tungt for tiden, hadde jeg ikke hatt barn så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Føler meg som en skikkelig taper for øyeblikket og det gjør så inderlig vondt. Eier ikke overskudd til noe. 

Vet ikke hvor jeg vil med dette, måtte bare få det ut en plass.... 

Takk for at du leste ❤️

Anonymkode: 8f699...ce6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

❤ 

Anonymkode: e5c23...5b8

• Liker 2
Skrevet

Det høres vondt ut. Skulle ønske det fantes en magisk løsning for oss som sliter sånn. Som faller i grus for hver gang vi prøver å reise oss. Dessverre gjør det ikke det. Så vi må prøve å reise oss på nytt.

• Liker 1
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (4 minutter siden):

Det høres vondt ut. Skulle ønske det fantes en magisk løsning for oss som sliter sånn. Som faller i grus for hver gang vi prøver å reise oss. Dessverre gjør det ikke det. Så vi må prøve å reise oss på nytt.

Ja, det er bare å stable seg på beina igjen, men det er en tøff prosess....spesielt når er føler seg som en taper. Har møtt veggen en gang tidligere og klarte å kare meg opp. Satser på at jeg klarer det nå også❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja, det er bare å stable seg på beina igjen, men det er en tøff prosess....spesielt når er føler seg som en taper. Har møtt veggen en gang tidligere og klarte å kare meg opp. Satser på at jeg klarer det nå også❤️

Det tror jeg du vil klare. Det blir ikke lett, men du framstår som en sterk person. :)

Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (3 minutter siden):

Det tror jeg du vil klare. Det blir ikke lett, men du framstår som en sterk person. :)

Takk❤️Er egentlig det, men føler ting har rast litt nå.... 

Skrevet

Kjenner meg så mye igjen i det du skriver. Hver dag er en kamp og det er en pest og plage å skulle fortsette i dette meningsløse og tomme livet som minst 80% av den våkne tide består av vonde følelser. Har mistet tellinga på hvor mange ganger jeg har falt og måtte reise meg opp igjen på egen hånd fordi de rundt og psykiatrien egentlig bare gir faen.

Anonymkode: 4dfd2...fa7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2021 den 16.21):

Kjenner meg så mye igjen i det du skriver. Hver dag er en kamp og det er en pest og plage å skulle fortsette i dette meningsløse og tomme livet som minst 80% av den våkne tide består av vonde følelser. Har mistet tellinga på hvor mange ganger jeg har falt og måtte reise meg opp igjen på egen hånd fordi de rundt og psykiatrien egentlig bare gir faen.

Anonymkode: 4dfd2...fa7

Vet hvordan du har det 😔Lurer på hvor mange ganger jeg skal gå på trynet. Vet jeg burde søke hjelp, men har ikke overskudd til det. Jeg har også vonde følelser hele tiden. Utad fremstår jeg som både glad og fornøyd, så raser det da jeg kommer gjem. Støter fra meg kjæresten, han kan ikke snakke om følelser så ingen støtte der heller. 

Skrevet

Vet hvordan du har det 2012 da begynte mitt helvete.   Er ikke helt over det ennå  men det hjelper.  Jeg har bedt  om hjelp og jeg har prøvd å kjempe på   . Men jeg fant ut at å kjempe var det værste jeg kunne gjøre. .

Jeg har tatt en ting av  gangen  . Kun en ting. Og prøvd å fikse det jeg kan. Det jeg ikke kan fikse  dytta keg bort. 

Nå jobber jeg ikke pga jeg må frisk   og det er det jeg jobber med.ble syk av alt kaos.   Jeg har gjeldsordning  det jobbet jeg meg til først.  Jeg ga opp giftige  forhold . Som venner og kjærester som egentlige  ikke gjorde meg godt.

Livet er ikke supert  og har dager som er virkelig dritt.  Som i dag fortsatt  ikke oppe av senga  men jeg vet i morra må jeg å det er bra  . Men det hjelper mye av der som ligger på skuldre letter litt og litt. 

Har tatt tid og må gjøres helt selv.  Mue tenking  feiling og prøve.  Men jeg ser et lys i tillegg  langt borte. 

Håper du får det godt  med deg selv. Husk  du er den viktigste  fot deg. Ikkke kjærester sjef eller andre . Kun du . 

Anonymkode: 2f83c...1f3

• Liker 1
Skrevet

Kjenner meg også igjen. Jobb-livet er fint, men alt ellers er noe dritt. I løpet av de siste ti årene har jeg gått gjennom skilsmisse, mistet en forelder, fått barn med en som er alvorlig psykisk syk og ser det ut til at det forholdet nå synger på siste verset etter år med ustabilitet. Jeg har konstant mageknip, sover dårlig og lite, uro i kroppen, har hatt stressrelatert elveblest i to år som har resultert i sår og arr over hele kroppen, osv. Jeg er så sliten! 

Synes det er så tungt at livet hele tida skal føles som å gå i oppoverbakke. 

Anonymkode: d932d...0cb

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke så mye å bidra med til dere, annet enn at jeg kjenner på det samme selv. Men syns det er så innmari fint at dere setter ord på det og får det ut. ❤️ 

Ønsker dere gode dager og at det kommer lysglimt innimellom ❤️ 

Skrevet
Måneskinn skrev (3 timer siden):

Jeg har ikke så mye å bidra med til dere, annet enn at jeg kjenner på det samme selv. Men syns det er så innmari fint at dere setter ord på det og får det ut. ❤️ 

Ønsker dere gode dager og at det kommer lysglimt innimellom ❤️ 

❤️Takk❤️Lysglimt finnes det alltid noen av, men det er tøft å ha de slik. Ønsker bare en normal A4 hverdag. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...