AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Jeg er mann, flerårig single og fullstendig uten erfaring med dating. Men jeg har truffet en som jeg liker. Jeg er egentlig ganske smigret over at hun vil treffe meg for hun er en divisjon over meg, synes jeg. Superflott, søt, ja jeg er smigret. Den første daten bare møttes vi og gikk tur Frognerparken. Det var kaldt, men veldig hyggelig og vi avtalte å møtes igjen. Så jeg inviterte til grilltur til Grefsenkollen og hadde med luksuspølser og tilbehør. Vi var ute hele dagen og igjen var det hyggelig. Et par ganger holdt hun hånden min. Da vi skilte lag ville jeg gi henne et kyss. Hun besvarte, men åpnet munnen og kysset med tunge. Er det vanlig, har jeg tenkt. Når vi kysser for første gang?? Det samme skjedde da vi traff hverandre tredje gang. Da leide vi og det ble mer kyssing. Jeg vil gjerne overraske henne med noe annet på fjerde date, men vet ikke om jeg går for langt. Jeg tenkte en biltur til Telemark (vi har begge røtter der), med overnatting på Dalen Hotell. Jeg hadde tenkt å bestille bord på restauranten som er veldig bra og booke to rom, et til hver av oss. Er det "too much" tror dere? Anonymkode: caa2f...9f8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #2 Skrevet 28. januar 2021 Dere har vært på tre gåturer, stemmer det? Folk er jo forskjellige, men det hadde blitt litt vel mye for min del (Kvinne, 32 år). Skjønner at du vil gjøre noe annet nå da. Hva med å be hjem på hjemmelaget mat og filmkveld? Høres ellers ut som en veldig hyggelig tur, men sikkert enda hyggeligere om du utsetter den littegrann og dere kan bo på samme rom Altså ville jeg ventet til dere har hatt dere før jeg hadde booket turen. Heia dere og kjærligheten! Anonymkode: 03694...afd 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #3 Skrevet 28. januar 2021 Kysse med tunge er helt vanlig det, når du liker personen og kysset du får.😉 Ellers enig med anonym over her, ta en litt enklere date før du slår til med tur og hotell (jeg hadde elsket en overnatting på Dalen, men det er så romantisk at jeg hadde villet gjøre det når man har kommet dit at man vil dele rom...) Inviter på hjemmelaget middag du. Og vær forberedt på at det blir mer klining.😉 Og kanskje kan hun ønske mer også. Om det fortsatt går bra så er helgetur til Dalen supert! Anonymkode: d5b24...88b 1
Hr. Aktiv Skrevet 28. januar 2021 #4 Skrevet 28. januar 2021 Ikke dra dette ut av proporsjoner. En rolig hjemmekveld kan være vel så mye verdt som en stressende tur. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #5 Skrevet 28. januar 2021 Hvorfor stresse med tur nå? Det er veldig tidlig i datingløpet og viser dessuten at du driter i smittevern. Anonymkode: daa6f...254 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #6 Skrevet 28. januar 2021 Litt mye med overnatting på fjerde date kanskje? ta henne heller med på restaurant så hun kan dra hjem til seg selv. det kan oppfattes som sexpress. Weekend er mer for etablerte par tenker jeg. Anonymkode: f2c91...c25 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #7 Skrevet 28. januar 2021 Ja, det er vanlig å kline på første eller andre date. Eller å ha sex. Hadde aldri giddet å fortsette å date en mann som ikke hadde vist seksuell interesse for meg. Det må være lidenskap. Kjedelig med bare turer?? Anonymkode: 2bbf1...645
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #8 Skrevet 28. januar 2021 Jeg hadde satt pris på hjemmedate med middag nå. Og da kan det hende at det blir sex. For min del er det helt innenfor å ha sex på fjerde date, jeg liker å finne ut om vi passer seksuelt ganske tidlig. Hotelltur passer fint når man har vært sammen litt lenger, og kan ha det hyggelig som par. Anonymkode: 06cd0...25b 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #9 Skrevet 29. januar 2021 Takk for tips og gode råd. Men nå har ting endret seg litt. I går kveld inviterte hun seg selv på besøk til meg og nå har vi ligget med hverandre noen ganger og jeg tror vi er "sammen". Hun var kanskje lei av all turgåingen. 😍 Anonymkode: caa2f...9f8 4
Måneskinn Skrevet 29. januar 2021 #10 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Takk for tips og gode råd. Men nå har ting endret seg litt. I går kveld inviterte hun seg selv på besøk til meg og nå har vi ligget med hverandre noen ganger og jeg tror vi er "sammen". Hun var kanskje lei av all turgåingen. 😍 Anonymkode: caa2f...9f8 Herregud så nydelig 🥰 jeg bare elsker sånne historier! Men da er det ikke lenge til du kan ta henne med på biltur- Valentine lurer rett rundt hjørnet 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #11 Skrevet 29. januar 2021 Bra jobbs TS! Ble glad av den siste meldingen din! 😄👌 Anonymkode: df653...d46
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #12 Skrevet 30. januar 2021 Jeg dauer 😂🥴 Skulle ønske alle innlegg på KG var så enkle og fine ! ( samt mitt eget miserable kjærlighetsliv, alene etter overdreven innsats ) 🤡❤ Anonymkode: fd0cf...a01 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #13 Skrevet 30. januar 2021 Samt booke 2 rom på Dalen hotell 😁,,, TS ,du er en nydelig mann. Lykke til med jenta di ! Anonymkode: fd0cf...a01
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå