AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Jeg er helt ny på dette med dating og trenger råd. Mannen jeg dater sier at han liker meg og at han ønsker å fortsette å treffe meg for å se om det kan bli noe mer. Etter flere dater har vi ikke hoppet til køys ennå, men vi har flørtet, klemt og kysset hverandre. Det ligger i kortene at det kommer til å skje noe mer snart. Samtidig ser jeg at han er meget aktiv på sosiale medier. Han trykker ofte liker på bilder av andre damer og skriver komplimenter til de. Er det vanlig å holde på slik under datingfasen? Jeg vurderer å trekke meg unna på grunn av dette, fordi jeg får inntrykk av at han likevel ikke er så interessert i meg. Anonymkode: 658b4...7a8
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #2 Skrevet 28. januar 2021 Jeg syns det er et rødt flagg. Om han var seriøs ville han ikke sett etter andre. Han er muligens på jakt etter andre også. Anonymkode: 3cf02...22a 6
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #3 Skrevet 28. januar 2021 Jeg hadde ikke giddet å date en mann som skrev komplimenter til andre damer i sosiale medier. I alle fall ikke om det er snakk om komplimenter som går på utseende/overfladiske ting. Det ville vært ok om han skrev ting som «gratulerer med ny jobb, du er dyktig altså» eller «fint hus!» om damen har nytt hus. Anonymkode: 6bf47...6f1 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #4 Skrevet 28. januar 2021 Dette kommer ikke til å gå bra. Best å droppe han. Det er ikke mye å forlange at han bare fokuserer på deg hvis dere holder på å bli kjærester. Anonymkode: 93435...aad 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #5 Skrevet 28. januar 2021 Dere har datet litt, kysset litt, men dere er ikke kjærester og det kan godt hende at dere ikke er på vei til å bli det heller. Du har ikke noe rettighet over livet til mannen, sånn kan du rett og slett ikke tenke. Sosiale medier? Mener du da på facebook og instagram? I så fall er det helt vanlig at single menn har venninner de har tett kontakt med. Det er noe du må leve med hvis du skal finne deg en mann som har vært singel en stund. Hvis han skriver til andre damer han ikke kjenner og kanskje har møtt på Tinder, da er det en annen historie. Hvis du vil bli sikrere på han, må du snakke med han om det. Spør om dere møter andre og om hvor dere er på vei. Helt normalt å kommunisere om sånt. Anonymkode: 28029...b6e
Antiviruset Skrevet 28. januar 2021 #6 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere har datet litt, kysset litt, men dere er ikke kjærester og det kan godt hende at dere ikke er på vei til å bli det heller. Du har ikke noe rettighet over livet til mannen, sånn kan du rett og slett ikke tenke. Ethvert menneske med en IQ over skonummeret sitt bør forstå at når man dater og flørter vilt med andre så går det aldri bra! De er ikke kjærester? Nei men det går da an og vise at man vil bli det, og da konsentrere seg om andre damer? Du kan bare glemme det. Rødt flagg så ekstremt. Det og vise fra dag en i datingen at man er seriøs og gir det en sjanse uten og rote med andre er helt fundamentalt for og lykkes. Man kan ikke kreve annet en dette, men når selv dette ikke oppfylles så er det bare ikke håp. TS sin date er ikke ærlig! Det er et stort rødt flagg. 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #7 Skrevet 28. januar 2021 Antiviruset skrev (20 minutter siden): Ethvert menneske med en IQ over skonummeret sitt bør forstå at når man dater og flørter vilt med andre så går det aldri bra! De er ikke kjærester? Nei men det går da an og vise at man vil bli det, og da konsentrere seg om andre damer? Du kan bare glemme det. Rødt flagg så ekstremt. Det og vise fra dag en i datingen at man er seriøs og gir det en sjanse uten og rote med andre er helt fundamentalt for og lykkes. Man kan ikke kreve annet en dette, men når selv dette ikke oppfylles så er det bare ikke håp. TS sin date er ikke ærlig! Det er et stort rødt flagg. Men hun skriver jo ikke at han dater og flørter vilt med andre? Hun skriver at han trykker liker på bilder og skriver komplimenter til andre damer på sosiale medier. Det trenger ikke bety datingsider, og det trenger ikke bety damer han flørter vilt med. Her tror jeg ts grubler mer enn nødvendig. Hun bør spørre han! Anonymkode: 28029...b6e 1
Jr.Garcon Skrevet 28. januar 2021 #8 Skrevet 28. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er helt ny på dette med dating og trenger råd. Mannen jeg dater sier at han liker meg og at han ønsker å fortsette å treffe meg for å se om det kan bli noe mer. Etter flere dater har vi ikke hoppet til køys ennå, men vi har flørtet, klemt og kysset hverandre. Det ligger i kortene at det kommer til å skje noe mer snart. Samtidig ser jeg at han er meget aktiv på sosiale medier. Han trykker ofte liker på bilder av andre damer og skriver komplimenter til de. Er det vanlig å holde på slik under datingfasen? Jeg vurderer å trekke meg unna på grunn av dette, fordi jeg får inntrykk av at han likevel ikke er så interessert i meg. Anonymkode: 658b4...7a8 Du kan jo prøve på en sånn sunn fornuft/logisk sans tankerekke? Noe man lærte på skolen på 80-90 tallet. Espen får endelig en date med drømmedama. Han storkoser seg i selskapet hennes og synes hun er en fantastisk jente, og han kan ikke fatte at han har vært så heldig/ at hun også liker å være med han. Han sier til seg selv at her gjelder det å vise seg fra sin beste side! Mens han dagdrømmer om henne og alt de kan gjøre sammen så krysser han fingre og tær for at det kan bli de to. Parallelt så sexter han litt med andre damer, trykker litt likes på noen fine ræv bilder på insta, og får en blowjob av en fuckfriend på en fest. Altså, finn feilene! Hva som er "vanlig" er helt irelevant. Det er ganske vanlig å være utro, og det er ganske vanlig å ha herpes. Jeg sier likevel - nei,ellers takk, til begge delene. Endret 28. januar 2021 av Jr.Garcon 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå