AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 I det siste har jeg lagt merke til at når jeg våkner så har jeg noen små røde prikker i ansiktet, panna, halsen og brystpartiet. Det er både prikker og rød utslett.De blir borte i løpet av dagen, men jeg skjønner ikke hva det kommer av. Og det er kun på morgenen, når jeg står opp. Hva trur dere det kan være? Anonymkode: 76b0d...016
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #3 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du dyr? Anonymkode: ddd39...768 Har hund ☺️ Hatt han i 12 år. Anonymkode: 76b0d...016
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #5 Skrevet 29. januar 2021 Enten er det såpe/skyllemiddel i sengetøyet eller så har hunden noen gjester Anonymkode: 164fc...daf
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #6 Skrevet 29. januar 2021 Har du kjøpt sengetøy du ikke har vasket bort kjemikaliene på? Høres ut som noe form for insekt. VIlle vasket sengetøy og sovet på sofane og se om det hjelper Anonymkode: a5abe...54d
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #7 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har du kjøpt sengetøy du ikke har vasket bort kjemikaliene på? Høres ut som noe form for insekt. VIlle vasket sengetøy og sovet på sofane og se om det hjelper Anonymkode: a5abe...54d Nei, har ikke kjøpt nytt sengetøy. Pleier å bytte sengetøy en gang i uka. Jeg tenker det kanskje er vaskemiddel jeg ikke tåler. Mannen har ingen prikker, bare jeg. Så snodig. Anonymkode: 76b0d...016
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå