AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #1 Skrevet 27. januar 2021 Hei Jeg ønsker å gå til innkjøp av en drikkefontene til katten vår. Jeg er usikker på om hun drikker nok siden hun har hard avføring. Jeg ser at de fleste trenger ledning, og det er en utfordring for oss da vi ikke har et godt sted å plassere den med tilgang til ledning. Er det noen som har erfaring med en uten ledning, men som kan lades opp for eksempel? På forhånd takk! Anonymkode: b1ca6...59d
Minya Skrevet 27. januar 2021 #2 Skrevet 27. januar 2021 Vi har en liten 3liters Catit-fontene med kullfilter som står på kjøkkenet, i nærheten av matskålene, kattene synes den er fin, men vi har også vannskåler stående på to steder i stua, samt oppå vasken på badet. Fontenen gjør på en måte at de blir mer interesserte i vann, men for å være helt ærlig så går det mye mer vann fra de stillestående skålene etter at vi fikk inn fontenen, selv om de helt klart drikker en del fra den også. Vi trodde opprinnelig at katter drakk lite, men etter at vi fikk fontene har vi skjønt at det går mye mer vann når kattene har tilgang til vann flere steder, enn man skulle trodd. Veterinær er fornøyd med hvor godt hydrerte de er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå