Gå til innhold

Den ene bomen etter den andre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det renner over for meg... Den ene livskrisen etter den andre. 
De siste årene har vært et helvete med uflaks, aldri fred å få.

Bare det siste halve året har jeg vært gjennom flere livskriser, altså alvorlig belastende ting har skjedd. Jeg prøver på tross av dette å holde motet oppe, men nå føler jeg meg som en idiot.

Hver dag går jeg inn for at det skal bli en bra dag, men uflaksen fortsetter.. Den ene dårlige nyheten eller belastende utfordring etter den andre..

Jeg begynner å sammenligne meg med andre, som klager på småting og mer eller mindre får alt i hendene og det hjelper jo heller ikke på.

Hvorfor er det slik at enkelte aldri skal få fred? Jeg kjenner andre og som har det slik, blir så lei meg på deres vegne for det er mennesker som virkelig fortjener alt godt.

Skal det alltid være sånn???

Anonymkode: e0c8c...83f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det renner over for meg... Den ene livskrisen etter den andre. 
De siste årene har vært et helvete med uflaks, aldri fred å få.

Bare det siste halve året har jeg vært gjennom flere livskriser, altså alvorlig belastende ting har skjedd. Jeg prøver på tross av dette å holde motet oppe, men nå føler jeg meg som en idiot.

Hver dag går jeg inn for at det skal bli en bra dag, men uflaksen fortsetter.. Den ene dårlige nyheten eller belastende utfordring etter den andre..

Jeg begynner å sammenligne meg med andre, som klager på småting og mer eller mindre får alt i hendene og det hjelper jo heller ikke på.

Hvorfor er det slik at enkelte aldri skal få fred? Jeg kjenner andre og som har det slik, blir så lei meg på deres vegne for det er mennesker som virkelig fortjener alt godt.

Skal det alltid være sånn???

Anonymkode: e0c8c...83f

Tja. Er du sikker på at de andre forteller alt? Jeg har ikke delt min livskriser over en lav (eller høy) sko.

Anonymkode: 4746b...17d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...