AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #1 Skrevet 27. januar 2021 Jeg har tenkt å få satt inn en konberspiral, men ønsker å høre litt erfaring først. Jeg vet at det er forskjell fra person til person, men greit å høre erfaringer. Hvilken er du fornøyd med? Anonymkode: 56723...ce4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #2 Skrevet 27. januar 2021 Jeg har Mirena, veldig fornøyd. Har sluttet å blø og merker ingen bivirkninger 😊 Anonymkode: 649df...d13
Tough cookie Skrevet 27. januar 2021 #3 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har Mirena, veldig fornøyd. Har sluttet å blø og merker ingen bivirkninger 😊 Anonymkode: 649df...d13 Mirena er hormonspiral..
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #4 Skrevet 27. januar 2021 Jeg har prøvd både vanlig kobberspiral, og den som er mindre og gir mindre blødninger- Gynefix 200. Gynefix spiralen er den beste jeg har prøvd- små/normale punktlige blødninger. Ballerine er siste modell i kobberspiral, den består av en ring med perler, og skal være veldig bra har jeg lest. Lykke til🙂 Anonymkode: 28398...acd
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #5 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har prøvd både vanlig kobberspiral, og den som er mindre og gir mindre blødninger- Gynefix 200. Gynefix spiralen er den beste jeg har prøvd- små/normale punktlige blødninger. Ballerine er siste modell i kobberspiral, den består av en ring med perler, og skal være veldig bra har jeg lest. Lykke til🙂 Anonymkode: 28398...acd Har lest om gynefix og den virker veldig bra. Skal lese litt om ballerine også, tusen takk! Hvem er det egentlig som setter den inn? Og er det noe jeg må kjøpe på forhånd før jeg drar dit de setter den inn? Anonymkode: 56723...ce4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #6 Skrevet 28. januar 2021 Tough cookie skrev (10 timer siden): Mirena er hormonspiral.. Wups, gikk litt fort! Takk for rettelsen Anonymkode: 649df...d13
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #7 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Wups, gikk litt fort! Takk for rettelsen Anonymkode: 649df...d13 Hadde jeg ikke reagert negativt på hormoner så hadde det kanskje blitt den du nevnte. Men jeg sluttet på hormoner for noen måneder siden og har hatt det så lettere i toppen😄 Så håper virkelig kroppen min takler kobberspiral. Vil aldri tilbake til hormoner igjen. Anonymkode: 56723...ce4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #8 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde jeg ikke reagert negativt på hormoner så hadde det kanskje blitt den du nevnte. Men jeg sluttet på hormoner for noen måneder siden og har hatt det så lettere i toppen😄 Så håper virkelig kroppen min takler kobberspiral. Vil aldri tilbake til hormoner igjen. Anonymkode: 56723...ce4 Jeg skjønner hva du mener. Jeg sliter selv med hormonprevensjon, og har mest lyst til å be mannen sterilisere seg 😅Men så er det så godt å slippe menstruasjon, så jeg må tenke litt. Lykke til, håper du finner noe som passer for deg 😄 Anonymkode: 649df...d13
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #9 Skrevet 28. januar 2021 Jeg har gynefix. Er fornøyd med den, fikk veldig kraftige blødninger, men har løst det ved at jeg tar cyklokapron (blødningshemmende) når jeg har mensen. Fikk satt den inn hos gynekolog. Det er visst ikke alle som kan sette den inn, er kun én her i Trondheim, men fastlegen din henviser deg til noen som utfører det. Anonymkode: 285d5...52b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå