Gå til innhold

Video-dating

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har snakket med en mann på zoom noen ganger nå i løpet av de siste ukene, vi ble kjent på en datingapp, han foreslår alltid en ny avtale når vi er ferdig med å prate. Jeg er ikke så erfaren med dette her og vet ikke hvordan reglene er. Er det mest sannsynlig å anta at han prater med flere på en gang? Jeg vil ikke spørre om dette, redd for å virke litt for ivrig :P Jeg liker best å forholde meg til en person om gangen, men er vel ikke alle som er sånn. 

Anonymkode: 48d14...c93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil jeg tro er individuelt. Jeg er dame og har pratet med flere på en gang, men da fordi jeg har følt at det ikke har vært noen stor match med noen av dem. Vi har heller ikke avtalt noe når vi er ferdig å prate. For en mnd siden matchet jeg med en ny, vi har klaffet veldig godt og jeg prater nå ikke med noen andre, ikke han heller. Han har også slettet datingappen. Vi har foreløpig kun chattet med tekst og video, ikke møttes enda. Jeg ville spurt, men nå er jeg en som ikke bryr meg om sosiale "regler", men er meg selv. 

Anonymkode: 6b57b...5cc

Skrevet

Jeg har ikke tenkt over det der jeg. Jeg  har en som ringer meg. 2-4 ganger per uke på cam. D blir en hyggelig natta samtale før en sovner om dagen i dag osv har holdt på sånn i to mnd og har fått inntrykk av det er kun meg han ringer. Og for meg og er det bare han. Tror kanskje han chatter med andre sånn på vennskapeligvis men ikke cam det gjør jeg og hadde jo folk jeg chatta med før han. Jeg syns det er hyggelig i disse korona tider. Jeg tenkte at jeg ikke kan gjøre noe med om han prater med andre jeg har tenkt hele tiden at liker han meg mest vil han holde seg til meg. Så får en håpe det blir like bra klaff den dagen en kan endelig møtes😊. Kos deg du og nyt selskapet det er hyggelig med cam chat så lenge de ikke blir sexfiksert da er det ikke hyggelig lengre. Det merker en nå fort😂

Anonymkode: 2d368...692

Skrevet

Kanskje jeg overkonpliserer ting litt. Har lyst å prate med han uansett, det er jo veldig hyggelig. Skal snakke med han om et par timer, og kan jo ta det opp om det føles naturlig. Er bare så redd for å virke litt needy :P

Han har ikke slettet datingappen, ikke jeg heller, men ingen av oss er aktive der nå da. 

Håper vi får til å møtes om ikke så alt for lenge, selv om jeg er spent på om det er stor forskjell på å snakke på video og face to face 😊

Skrevet

Skal ha video date for første gang i morgen med en fyr fra Tinder, covid + litt lang avstand gjorde at vi foreslo å gjøre det slik før et evt møte. Føler dere at dere får et godt nok inntrykk via video?

Anonymkode: 1dc31...ffe

Skrevet

Jeg føler jo det, men vet ikke hvordan det er å møtes etter å ha pratet på video da. Håper på å finne ut av det. 😊

• Liker 1
Skrevet

Det finnes vel ingen regler. men om han ringer deg ofte og snakker lenge så er det jo tvilsomt om han har tid til flere. Men når dere ikke har møttes en gang så er det jo ikke noe som tilsier at han gjør noe galt om han snakker med flere.

Anonymkode: bfbf7...6a2

Skrevet

Hadde jo ikke blitt sur om han pratet med andre, bare glad om han ikke gjør det, spurte ikke om det i går, men føler meg ganske trygg på han og at han er interessert så det går bra :)

Skjønner at det ikke er noe forpliktende, men føler jo at å snakke via zoom er en slags mellomting mellom meldinger og å møtes IRL, hvis vi hadde vært på dater like lenge som vi har snakket på video hadde jeg jo forventet at han kun traff meg.

Ingen som har erfaringer med å treffes etter å ha snakket på zoom, facetime eller lignende?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hadde jo ikke blitt sur om han pratet med andre, bare glad om han ikke gjør det, spurte ikke om det i går, men føler meg ganske trygg på han og at han er interessert så det går bra :)

Skjønner at det ikke er noe forpliktende, men føler jo at å snakke via zoom er en slags mellomting mellom meldinger og å møtes IRL, hvis vi hadde vært på dater like lenge som vi har snakket på video hadde jeg jo forventet at han kun traff meg.

Ingen som har erfaringer med å treffes etter å ha snakket på zoom, facetime eller lignende?

Jeg videochattet en del med en før vi traff hverandre. Dette var før corona, men synest video chatting var ok, en blir mindre "fremmed" for hverandre på den måten. 

Han var hyggelig også i virkeligheten, vi traff hverandre noen ganger. Men ble ikke den store romantikken. 🙂

Anonymkode: 8f528...aa8

• Liker 1
Skrevet

takk for svar :) Håper kjemien er den samme når vi får til å møtes, prøver å ikke ha for store forventninger, men det er lettere sagt enn gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...