AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #1 Skrevet 27. januar 2021 Dersom det er stor aldersforskjell i ett forhold, er det stor sjanse for at den eldste i forholdet ønsker mindre sex og har mindre lyst til å gjøre fartsfylte aktiviteter sammen? Når slutter menn å ønske sex med dama? 50? Anonymkode: f0557...37e 1
OPIgirl Skrevet 27. januar 2021 #2 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dersom det er stor aldersforskjell i ett forhold, er det stor sjanse for at den eldste i forholdet ønsker mindre sex og har mindre lyst til å gjøre fartsfylte aktiviteter sammen? Når slutter menn å ønske sex med dama? 50? Anonymkode: f0557...37e Nei. Menn slutter ikke å ønske sex med dama i det øyeblikket de bikker 50. 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #3 Skrevet 27. januar 2021 Menn i 50-årene har fortsatt stort ønske om sex, men potensen kan begynne å svikte etter hvert. Men alt sånt er veldig individuelt. Og resten avhenger jo mer av interesser og om man har holdt seg i fysisk god form. Finnes menn på 60 som er sprekere enn menn på 40. Men det fysiske går jo sterkt nedover for begge kjønn etter passert 40. Anonymkode: ede79...882 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #4 Skrevet 27. januar 2021 Kommer an på både alder og personen. Kjæresten min er 60, men vi har masse sex. Mange ganger i uka. Jeg er 39. Har aldri hatt det så bra i et forhold før, både seksuelt og følelsesmessig. Vi har vært både på fjellturer og reiser sammen, og han er egentlig mer energisk enn meg. Vi jobber begge 100%, og jeg har fremdeles barn i barneskolealder, så vi lever et aktivt liv. Bare vi får nok god søvn så merker jeg ikke noe til at han har mindre energi enn meg. Det er mer jeg som liker best å være hjemme, lese en bok og kose meg med te og fyr på peisen. Han liker mer å gjøre ting som å fikse ting hjemme, rydde, drive med prosjekter. Men alt i alt fungerer vi kjempebra sammen. Var tidligere i et forhold med en jevnaldrende mann som mest likte å se på fotball og være ute med kompiser og drikke øl etc. Kjedelig og turn-off, sexen var også kjedelig og noe jeg ikke gledet meg til. Så, alder er en ting, personen og kjemien noe annet. Men det er jo forskjell på folk; noen holder seg bra og har god helse, andre forfaller raskere. Det er lurt å se på hvordan andre i familie og slekt er og, det kan og gi en liten pekepinn om fremtiden. Anonymkode: d6ff3...f69 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #5 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Menn i 50-årene har fortsatt stort ønske om sex, men potensen kan begynne å svikte etter hvert. Men alt sånt er veldig individuelt. Og resten avhenger jo mer av interesser og om man har holdt seg i fysisk god form. Finnes menn på 60 som er sprekere enn menn på 40. Men det fysiske går jo sterkt nedover for begge kjønn etter passert 40. Anonymkode: ede79...882 Når mister menn potensen? Sånn ca Anonymkode: f0557...37e
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #6 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kommer an på både alder og personen. Kjæresten min er 60, men vi har masse sex. Mange ganger i uka. Jeg er 39. Har aldri hatt det så bra i et forhold før, både seksuelt og følelsesmessig. Vi har vært både på fjellturer og reiser sammen, og han er egentlig mer energisk enn meg. Vi jobber begge 100%, og jeg har fremdeles barn i barneskolealder, så vi lever et aktivt liv. Bare vi får nok god søvn så merker jeg ikke noe til at han har mindre energi enn meg. Det er mer jeg som liker best å være hjemme, lese en bok og kose meg med te og fyr på peisen. Han liker mer å gjøre ting som å fikse ting hjemme, rydde, drive med prosjekter. Men alt i alt fungerer vi kjempebra sammen. Var tidligere i et forhold med en jevnaldrende mann som mest likte å se på fotball og være ute med kompiser og drikke øl etc. Kjedelig og turn-off, sexen var også kjedelig og noe jeg ikke gledet meg til. Så, alder er en ting, personen og kjemien noe annet. Men det er jo forskjell på folk; noen holder seg bra og har god helse, andre forfaller raskere. Det er lurt å se på hvordan andre i familie og slekt er og, det kan og gi en liten pekepinn om fremtiden. Anonymkode: d6ff3...f69 Men tenk: når du er like gammel som han er nå, like aktiv og sprek som i livet ditt nå, er du sammen med en på 81.... Anonymkode: 42406...e94
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #7 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kommer an på både alder og personen. Kjæresten min er 60, men vi har masse sex. Mange ganger i uka. Jeg er 39. Har aldri hatt det så bra i et forhold før, både seksuelt og følelsesmessig. Vi har vært både på fjellturer og reiser sammen, og han er egentlig mer energisk enn meg. Vi jobber begge 100%, og jeg har fremdeles barn i barneskolealder, så vi lever et aktivt liv. Bare vi får nok god søvn så merker jeg ikke noe til at han har mindre energi enn meg. Det er mer jeg som liker best å være hjemme, lese en bok og kose meg med te og fyr på peisen. Han liker mer å gjøre ting som å fikse ting hjemme, rydde, drive med prosjekter. Men alt i alt fungerer vi kjempebra sammen. Var tidligere i et forhold med en jevnaldrende mann som mest likte å se på fotball og være ute med kompiser og drikke øl etc. Kjedelig og turn-off, sexen var også kjedelig og noe jeg ikke gledet meg til. Så, alder er en ting, personen og kjemien noe annet. Men det er jo forskjell på folk; noen holder seg bra og har god helse, andre forfaller raskere. Det er lurt å se på hvordan andre i familie og slekt er og, det kan og gi en liten pekepinn om fremtiden. Anonymkode: d6ff3...f69 Takk for godt svar 😄 Anonymkode: f0557...37e
Bamseklemmer Skrevet 28. januar 2021 #8 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kommer an på både alder og personen. Kjæresten min er 60, men vi har masse sex. Mange ganger i uka. Jeg er 39. Har aldri hatt det så bra i et forhold før, både seksuelt og følelsesmessig. Vi har vært både på fjellturer og reiser sammen, og han er egentlig mer energisk enn meg. Vi jobber begge 100%, og jeg har fremdeles barn i barneskolealder, så vi lever et aktivt liv. Bare vi får nok god søvn så merker jeg ikke noe til at han har mindre energi enn meg. Det er mer jeg som liker best å være hjemme, lese en bok og kose meg med te og fyr på peisen. Han liker mer å gjøre ting som å fikse ting hjemme, rydde, drive med prosjekter. Men alt i alt fungerer vi kjempebra sammen. Var tidligere i et forhold med en jevnaldrende mann som mest likte å se på fotball og være ute med kompiser og drikke øl etc. Kjedelig og turn-off, sexen var også kjedelig og noe jeg ikke gledet meg til. Så, alder er en ting, personen og kjemien noe annet. Men det er jo forskjell på folk; noen holder seg bra og har god helse, andre forfaller raskere. Det er lurt å se på hvordan andre i familie og slekt er og, det kan og gi en liten pekepinn om fremtiden. Anonymkode: d6ff3...f69 Så fantastisk bra dere har det sammen da, bare det å føle at man lever lykkelig holder potensen i sjakk. Å ha en ung kvinne ved sin side, gjør også iveren med å holde seg ung som mann. Og alle menn i den situasjonen vet nok at det innebærer å tilfredstille den yngre kvinnen... Det er nok vinn vinn for begge parter, og jeg blir ikke forbauset om dere har sex selv om han blir 80 år, kanskje litt mindre sex , men mere kjærlighet🧡 2
GrønnNellik68 Skrevet 28. januar 2021 #9 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Når mister menn potensen? Sånn ca Anonymkode: f0557...37e Noen mister den aldri, er overrasket over de som tror at all intimitet er over etter passert 50.... da hadde livet blitt kjedelig asså 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #10 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Når mister menn potensen? Sånn ca Anonymkode: f0557...37e noen sier at de merker endring i 40-årene allerede, noen langt senere. Noen sikkert ikke i det heletatt. Men det er ikke sånn at de mister den helt normalt, de merker bare at de ikke holder ut like lenge feks, må ta litt pauser underveis. Man har fortsatt aktivt sexliv lenge etter passert 50. Anonymkode: ede79...882
Mr X Skrevet 28. januar 2021 #11 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): noen sier at de merker endring i 40-årene allerede, noen langt senere. Noen sikkert ikke i det heletatt. Men det er ikke sånn at de mister den helt normalt, de merker bare at de ikke holder ut like lenge feks, må ta litt pauser underveis. Man har fortsatt aktivt sexliv lenge etter passert 50. Anonymkode: ede79...882 Jeg er i midten av femtiårene og har samme potens som når jeg var i tyveårene! 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #12 Skrevet 29. januar 2021 Bamseklemmer skrev (På 28.1.2021 den 6.30): Så fantastisk bra dere har det sammen da, bare det å føle at man lever lykkelig holder potensen i sjakk. Å ha en ung kvinne ved sin side, gjør også iveren med å holde seg ung som mann. Og alle menn i den situasjonen vet nok at det innebærer å tilfredstille den yngre kvinnen... Det er nok vinn vinn for begge parter, og jeg blir ikke forbauset om dere har sex selv om han blir 80 år, kanskje litt mindre sex , men mere kjærlighet🧡 Ja, vi har det helt nydelig sammen. Selvsagt vet jeg at vi ikke blir gamle sammen/samtidig, men jeg vil ikke velge bort den sterke kjærligheten vi deler av den grunn. Føler meg heldig og lykkelig over at vi er et par. Alt i livet mitt er blitt bedre etter at jeg møtte han. Anonymkode: d6ff3...f69 3
bullehurk Skrevet 29. januar 2021 #13 Skrevet 29. januar 2021 Mr X skrev (17 timer siden): Jeg er i midten av femtiårene og har samme potens som når jeg var i tyveårene! Sorry, men den tror jeg ikke en dritt på 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #14 Skrevet 29. januar 2021 On 1/27/2021 at 8:03 PM, AnonymBruker said: Dersom det er stor aldersforskjell i ett forhold, er det stor sjanse for at den eldste i forholdet ønsker mindre sex og har mindre lyst til å gjøre fartsfylte aktiviteter sammen? Når slutter menn å ønske sex med dama? 50? Anonymkode: f0557...37e Det må i så fall være når dama bikker 50, og ikke mennene selv. Anonymkode: 2833c...d30
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #15 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 27.1.2021 den 13.03): Når slutter menn å ønske sex med dama? 50? Anonymkode: f0557...37e Når han dør Anonymkode: 50012...b67
Mr X Skrevet 29. januar 2021 #16 Skrevet 29. januar 2021 bullehurk skrev (6 minutter siden): Sorry, men den tror jeg ikke en dritt på Helt sant!
Squadron Skrevet 29. januar 2021 #17 Skrevet 29. januar 2021 Jeg er m.54 og tror faktisk at jeg har mer sexlyst ,mer fantasi er mer spontan enn jeg var for 30 år siden ... til dere som tenker at livet er over i denne alderen... det stemmer ikke. 1
Mr X Skrevet 29. januar 2021 #18 Skrevet 29. januar 2021 Squadron skrev (14 minutter siden): Jeg er m.54 og tror faktisk at jeg har mer sexlyst ,mer fantasi er mer spontan enn jeg var for 30 år siden ... til dere som tenker at livet er over i denne alderen... det stemmer ikke. Støttes!
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #19 Skrevet 30. januar 2021 Mine 3 siste eventyr med menn over 50 har vært skuffende. - dame midt i 40- åra ,med megen lysst- Anonymkode: f29de...e35
Folkabernard Skrevet 30. januar 2021 #20 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 27.1.2021 den 13.03): Dersom det er stor aldersforskjell i ett forhold, er det stor sjanse for at den eldste i forholdet ønsker mindre sex og har mindre lyst til å gjøre fartsfylte aktiviteter sammen? Når slutter menn å ønske sex med dama? 50? Anonymkode: f0557...37e Jeg tror de fleste menn slutter å ha sex med dama når hun bikker 40 og ikke 50 Damer er på en måte utgått på dato etter 40
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå