AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #1 Skrevet 27. januar 2021 Kan det være ubehagelig for mannen? Anonymkode: 65766...420
Peter007 Skrevet 27. januar 2021 #2 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan det være ubehagelig for mannen? Anonymkode: 65766...420 Ja for begge parter. Både vondt og ubehagelig. Det finnes glidemiddel. Lang oppvarming kan hjelpe slik hun blir skikkelig tent. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #3 Skrevet 27. januar 2021 Når en kvinne med minus vagina møter en mann med pluss penis kan det by på utfordringer. Når pluss og minus møtes blir det minus. Når minus og minus møtes blir det pluss. Når pluss og pluss møtes blir det pluss. Når normal møter normal savner alltid den ene pluss eller minus. Da kan det fort bli kluss. Anonymkode: 3af54...8b7 4
Gjest Smeltemann Skrevet 27. januar 2021 #4 Skrevet 27. januar 2021 Noen som skryter på seg trang mus?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #5 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan det være ubehagelig for mannen? Anonymkode: 65766...420 Ja det er ubehagelig og går alltid rundt og er redd for at det skal bli ondt for henne. En ting er at bare halve penisen kommer inn og en annen ting er at man aldri kan slippe seg helt løs, som man kan med ei som er dypere og videre. En stor penis passer best med en dypere/videre vagina. Kan bli for mye friksjon også. Anonymkode: f2565...c96 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #6 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja det er ubehagelig og går alltid rundt og er redd for at det skal bli ondt for henne. En ting er at bare halve penisen kommer inn og en annen ting er at man aldri kan slippe seg helt løs, som man kan med ei som er dypere og videre. En stor penis passer best med en dypere/videre vagina. Kan bli for mye friksjon også. Anonymkode: f2565...c96 Ville du ikke fortsatt forholdet til en dame som er for trang? Anonymkode: 65766...420
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #7 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ville du ikke fortsatt forholdet til en dame som er for trang? Anonymkode: 65766...420 Hvis alt klaffet perfekt ellers, men vaginalt samleie hadde ikke vært det jeg hadde fokusert på da. Anonymkode: f2565...c96
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #8 Skrevet 28. januar 2021 Med riktig oppvarming skal det være plass til ganske mye bredere ting enn en penis i en vagina, uansett hvor stram hun er nedentil vanligvis. Jeg trodde dette kom mest an på formen? Når jeg var hos gynekolog sist var det i starten smertefullt å få inn en FINGER der nede, men kroppen måtte være i modus for at det skulle komme større ting inn (ugh). Det skal jo faktisk være plass til en baby ut av vaginaen. En kvinne blir altså både "dypere" og "løsere" jo mer oppvarmet hun er, så en mann som slår opp med en sånn dame er kanskje ikke klar for sex med noen? Men man bruker kanskje også mer muskler og "strammer" mer når det er veldig godt, og da kan det hende noen menn syns det er ubehagelig? Anonymkode: 8f288...3bc
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #9 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Med riktig oppvarming skal det være plass til ganske mye bredere ting enn en penis i en vagina, uansett hvor stram hun er nedentil vanligvis. Jeg trodde dette kom mest an på formen? Når jeg var hos gynekolog sist var det i starten smertefullt å få inn en FINGER der nede, men kroppen måtte være i modus for at det skulle komme større ting inn (ugh). Det skal jo faktisk være plass til en baby ut av vaginaen. En kvinne blir altså både "dypere" og "løsere" jo mer oppvarmet hun er, så en mann som slår opp med en sånn dame er kanskje ikke klar for sex med noen? Men man bruker kanskje også mer muskler og "strammer" mer når det er veldig godt, og da kan det hende noen menn syns det er ubehagelig? Anonymkode: 8f288...3bc Hvis ei dame som er trang i utgangspungtet aldri har hatt sex med en med stor penis eller brukt en større dildo vil hun trenge lang tid å venne seg til en stor penis. Mitt inntrykk etter å hatt sex med mange damer er at noen bare er mye trangere enn andre uansett hvor våt de blir og hvor mange orgasmer de har fått før samleiet starter. Tror også mange er litt redd det skal gjøre ondt og de strammer ekstra ubevisst. Men har hun en kort skjedekanal, er det helt håpløst hvis man får inn bare halve penisen. Å være helt inni dama sånn at man kan stimulere klitoris gjør det mye enklere for klitoris å bli stimulert samtidig. Finnes noen for alle, men stor pikk og trang/kort vagina er ikke et bra utgangspungt. Fødsel og sex kan jo heller ikke sammenlignes siden kroppen forbereder seg i lang tid for å ta imot barnet og hormoner og gjør sitt. Anonymkode: f2565...c96 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #10 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvis ei dame som er trang i utgangspungtet aldri har hatt sex med en med stor penis eller brukt en større dildo vil hun trenge lang tid å venne seg til en stor penis. Mitt inntrykk etter å hatt sex med mange damer er at noen bare er mye trangere enn andre uansett hvor våt de blir og hvor mange orgasmer de har fått før samleiet starter. Tror også mange er litt redd det skal gjøre ondt og de strammer ekstra ubevisst. Men har hun en kort skjedekanal, er det helt håpløst hvis man får inn bare halve penisen. Å være helt inni dama sånn at man kan stimulere klitoris gjør det mye enklere for klitoris å bli stimulert samtidig. Finnes noen for alle, men stor pikk og trang/kort vagina er ikke et bra utgangspungt. Fødsel og sex kan jo heller ikke sammenlignes siden kroppen forbereder seg i lang tid for å ta imot barnet og hormoner og gjør sitt. Anonymkode: f2565...c96 Ikke visste jeg at klitten sitter helt innerst i vagina, heller ikke at klitoris stimulerer seg selv? Anonymkode: c9a21...e25
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #11 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ikke visste jeg at klitten sitter helt innerst i vagina, heller ikke at klitoris stimulerer seg selv? Anonymkode: c9a21...e25 Det var ikke jeg som skrev det, og ja, han formulerte seg dårlig. Men trenger du virkelig å gjøre deg dummere enn du trolig er? Anonymkode: 1a0a8...e66 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå