Gå til innhold

Hva gjør du først når du kommer hjem fra jobb, skole eller daglig gjøremål?

bundaberg

Anbefalte innlegg

Jeg jobber bare dag 1-2 dager i uka da, så har ikke noen ordentlig rutine på det.. 

Men da vasker jeg hender (seff), og slenger meg på sofaen for en liten hvil/scrollepause. Deretter øver jeg litt på instrumentet mitt, og middagen lages etter at samboer kommer hjem rundt kl 18.

Når jeg jobber kveld så lager jeg ofte noe mat med en gang jeg kommer hjem (ostesmørbrød o.l.) og en kopp te. Og slenger meg i sofaen og ser en tv-serie før det er leggetid. 

Anonymkode: d97c9...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber i helsevesenet. Vasker alltid hendene eller tar en dusj hvis jeg vet jeg ikke skal trene/på tur den dagen. Går tur med hunden / lufter hunden hunden i hagen og lager middag i mens (da blir det langtur etter middag i stedet). Aktiviserer hunden litt i mens jeg lager middag. Spiser. Trener / rydder / vasker / ser tv / besøk. Tur med hunden igjen. Dusj på kvelden hvis jeg ikke dusjet tidligere. Sex på kvelden. 

Anonymkode: 14283...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Irriterer meg over at jeg aldri får tid til å ta av skoene engang før en av ungene må løftes opp. Eldstebarnet lager digre vannpytter i gangen, småbarna kommer løpende for å kose meg i sokkelesten, og mannen min tenker "nå er kona hjemme så nå ignorerer jeg ungene litt".

Anonymkode: 1956b...1e6

Hvorfor fikk du unger hvis du ikke vil at de skal være glade for å se deg? 

Anonymkode: 661dd...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifter klær og trener. Deretter evt handle og lage middag. 

Anonymkode: 2703e...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia med å ta av BH? Er det så ille? 🤣

Endret av bundaberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar av yttertøy, går på badet og vasker hender, tar ut linsene og fjerner sminken. Går til soverommet og tar av meg alle klærne og tar på koseklær. 

Anonymkode: d23e7...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Har en fast rutine, og det som skjer når jeg er ferdig med runden min varierer fra dag til dag.

Vasker hender og hiver klærne jeg har brukt under uniformen i vaskemaskinen og setter den på. Jobber i koronateam og driver blant annet med koronatesting, og selv om jeg vandrer rundt med smittevernsutstyr herfra til helvete er følelsen av at "noe" har klart å snike seg inn under romdrakta veldig ubehagelig. Etter det tar jeg med hunden ut for å tisse, og så tar jeg en dusj.

Anonymkode: edc44...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller første jeg gjør er å gå på do, forhåpentligvis etter at jeg har tatt av meg jakka. Må bestandig på do i det jeg låser opp døra hjemme. Etter det har jeg egentlig ingen rutine

Anonymkode: 043e7...a4f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det aller første jeg gjør er å gå på do, forhåpentligvis etter at jeg har tatt av meg jakka. Må bestandig på do i det jeg låser opp døra hjemme. Etter det har jeg egentlig ingen rutine

Anonymkode: 043e7...a4f

Samme her😂 Og når jeg først har buksa halvveis av, bytter jeg likså godt til noe komfortabelt. Tar av bh'en også, da de spilene er litt ubehagelige etter 8-9 timer. Sminken ryker også da. Så spiser jeg middag med familien, slenger litt på sofaen, vasker litt tøy, løper en tur, dusjer. 

Anonymkode: 9eb37...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

AnonymBruker

Skifter til mer komfortabel bukse og får på meg rene sokker. Har jeg veldig svette føtter så vasker jeg også føttene. 

Anonymkode: d6e2b...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Har som regel handlet på veien hjem så jeg legger varer på plass, skifter til behagelige klær og slenger meg på sofaen mens jeg ser på opptak av forelesninger. 

Anonymkode: 78017...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Av med bh og på med joggebukse og trøye. Lander i sofaen med en kopp te mens jeg surfer på mobil.

Anonymkode: 54870...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...