Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Hvilket gratis virusprogram anbefaler dere til en laptop? 

Anonymkode: 73a95...e79

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du Windows 10 som er oppdatert og ikke er i høyrisikogruppen for å få virus og skadevare så vil den innebygde i Windows fungere helt greit.

Endret av nomore82
  • Liker 3
Skrevet
nomore82 skrev (40 minutter siden):

Har du Windows 10 som er oppdatert og ikke er i høyrisikogruppen for å få virus og skadevare så vil den innebygde i Windows fungere helt greit.

Takk for tips! Windows 10 ja, og tipper jeg ikke er i høyrisikogruppen for å få virus, nei🤔 Når du sier innebygd, er den allerede «up and running» når man tar i bruk en ny PC? Eller må den aktiveres?

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Takk for tips! Windows 10 ja, og tipper jeg ikke er i høyrisikogruppen for å få virus, nei🤔 Når du sier innebygd, er den allerede «up and running» når man tar i bruk en ny PC? Eller må den aktiveres?

Den skal være aktiv som standard med mindre maskinen din ble levert med noe annet fra fabrikk.

Sjekk her:

Sitat

The status of your antivirus software is typically displayed in Windows Security Center.

1. Open Security Center by clicking the Start button , clicking Control Panel, clicking Security, and then clicking Security Center.
  2. Click Malware protection.

Skrevet
nomore82 skrev (43 minutter siden):

Den skal være aktiv som standard med mindre maskinen din ble levert med noe annet fra fabrikk.

Sjekk her:

Så bra! Takk for hjelpen :) 

Skrevet

Det er ingen gratis antivirusprogram som er spesielt bra og de gjør maskinene tregere, er også unødvendig når Windows kommer med Windows Defender.

Hvis du trenger noe i tillegg så anbefaler jeg betalingsversjonen av Malwarebytes, det beskytter mot andre ting og fungerer bra sammen med Windows Defender. 

Anonymkode: 06764...f47

• Liker 1
Skrevet

De fleste anti-virus program er i seg selv malware, eller i beste fall, bloatware eller adware.

Anonymkode: 2cee6...59f

• 4 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.1.2021 den 3:52 PM):

Hvis du trenger noe i tillegg så anbefaler jeg betalingsversjonen av Malwarebytes, det beskytter mot andre ting og fungerer bra sammen med Windows Defender. 

Anonymkode: 06764...f47

Jeg har ikke klart å fjerne et omdirigeringsvirus med Malwarebytes. Akk.

• 2 uker senere...
Gjest lurven
Skrevet

jeg var dum nok til å bruke norton i mange år, det er dritt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...