Revenmann29 Skrevet 27. januar 2021 #1 Skrevet 27. januar 2021 Kan først si at: Jeg har varmekabler på gulvet på badet, og ifølge besøkene som jeg har hatt, så er det så varmt der inne at folk nesten ikke greier å gå inn. Meg derimot, jeg har sikkert vennet meg til denne temperaturen på badet så får meg så føles det som å gå inn på et vanlig bad uten varmekabler.. maybe? Uansett.. Etter dusjen, så fryser jeg så jævligt at det er nesten vondt. Hva kan dette være? Jeg kan tilføye at jeg er veldig varmblodig av meg. Jeg fryser sjeldent. Men for en rar grunn så er badet den eneste plassen jeg sliter med og dette er bare etter dusjing. Jeg trur egentlig at det er normalt og at det er fordi at jeg har nettopp kommet ut av varmt vann, men kan ta feil her? Takk for svar på forhånd! Hilsen mann på 29
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #2 Skrevet 27. januar 2021 Det er fordi du nettopp har kommet ut av dusjen, altså helt normalt. Anonymkode: e48cc...e07 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. januar 2021 #3 Skrevet 27. januar 2021 Luften er kaldere i selve rommet, enn i dusjen. Derfor fryser du. Helt normalt.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #4 Skrevet 27. januar 2021 Helt normalt, alle gjør vel det? Anonymkode: 79f4a...b12
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #5 Skrevet 27. januar 2021 Det er så normalt som bare det. Alle gjør det. Noen fryser litt ekstra mens andre frykter kun med det samme de kommer ut av dusjen. Anonymkode: ddafa...72b
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #6 Skrevet 27. januar 2021 Helt normalt. Lufta er kaldere enn gulvet, og når du kommer ut fra en varm dusj vil man kunne oppleve å fryse frem til man får tørket seg. Anonymkode: cb263...84d
Gjest Rosendahl Skrevet 27. januar 2021 #7 Skrevet 27. januar 2021 Ett tips er å tørke seg kjapt med håndkle og så slenge på seg en varm morgenkåpe eller badekåpe.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #8 Skrevet 27. januar 2021 Jeg dør nesten av varme i dusjen, så liker å komme ut i kaldere luft.. men begynner å fryse etterpå pga vått hår Anonymkode: faa02...35b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå