Gå til innhold

.

Silva Pluvialis

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ser at det var et unødvendig tema å poste. Tar selvkritikk på det. Ikke meningen å trigge noen eller skape negativ stemning.

Endret av Uatskillelig
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen i familien som har det felt nå, og som ikke vil ha hjelp. Og se det skje er fryktelig. Om noen i familien hadde dødd en sakte død tror jeg hadde vært det verste, eller dø sånn selv, som ALS eller noe.

Anonymkode: 5e560...d63

Skrevet

Verste er hvis noe skjer barnet mitt, da er det ikke liv laga lenger. Ellers så kan jeg håndtere det meste. Ja og så vil jeg jo selvsagt leve så lenge det går sånn at jeg kan se barnet mitt skape sitt eget liv.😊

Men blir jeg en grønnsak så er det bare å slå av maskinen for da er jeg ikke til nytte for noen.

• Liker 4
Skrevet

At barnet mitt døde. 

Anonymkode: 093a6...f59

• Liker 3
Skrevet

At barna mine døde, ble skadet eller alvorlig syke.

Anonymkode: 6e185...f52

• Liker 3
Skrevet

Ekteskap og unger

Heldigvis er det veldig enkelt å unngå det.

• Liker 1
Skrevet

Det barnemor gjorde da hun flyttet. 

Skrevet
Aragorn ll Elessar skrev (1 minutt siden):

Ekteskap og unger

Heldigvis er det veldig enkelt å unngå det.

😁😁

Anonymkode: 925bf...2ed

Skrevet

Som flere andre sier: å miste barnet mitt. Hun er voksen nå, men det spiller liten rolle. Når man får barn blir en selv så mye mindre viktig. Jeg kunne gjennomgått alt for å spare henne hvis jeg måtte. 

Til ts: Hva med å introdusere et litt mer positivt fokus her på KG? Hva med en tråd med motsatt fortegn? Hva er det beste du vet? Hva er det beste som kunne skjedd deg? Eller noe lignende? Det kunne nok være godt for både deg og andre her, nå i disse tider hvor det meste er tungt for mange. 

Anonymkode: 48f3c...46c

• Liker 4
Skrevet

At jeg overlever fødselen, mens baby ikke gjør det.

Anonymkode: d353e...190

• Liker 1
Skrevet

Hvis det skjer noe fryktelig med noen jeg er veldig glad i.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som flere andre sier: å miste barnet mitt. Hun er voksen nå, men det spiller liten rolle. Når man får barn blir en selv så mye mindre viktig. Jeg kunne gjennomgått alt for å spare henne hvis jeg måtte. 

Til ts: Hva med å introdusere et litt mer positivt fokus her på KG? Hva med en tråd med motsatt fortegn? Hva er det beste du vet? Hva er det beste som kunne skjedd deg? Eller noe lignende? Det kunne nok være godt for både deg og andre her, nå i disse tider hvor det meste er tungt for mange. 

Enig :) Det drar meg ned og jeg tenker mye på sånt etter sånne tråder.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er bra med temaer som tar opp psykisk helse. Jeg liker det.

• Liker 3
Skrevet

Verste som kunne skjedd meg er at barnet mitt døde, eller at det ble kidnappet, utsatt for seksuelle overgrep eller grov vold. 

• Liker 1
Skrevet
Uatskillelig skrev (17 minutter siden):

Jeg kan starte med meg.

Tror det måtte vært seksuelt overgrep, f.eks., grov overfallsvoldtekt. Eller at en i nær familie gikk bort eller ble drept.

Bra tråd 👍

Enig med deg med det siste avsnittet. Kunne ha skrevet det selv.

Skrevet
Eirill skrev (Akkurat nå):

Hvordan er det psykisk helse at man sier at man er redd familien dør brutalt "siden ts spør"? Det er snarere en trigger.

• Liker 3
Skrevet

At jeg eller noen i nær familie blir torturert. 

Skrevet

Å ende opp som grønnsak eller å få ALS er mitt absolutt verste mareritt. å bli fanget i sin egen kropp uten å kunne bevege seg men være helt klar i hodet..

Skrevet
Eirill skrev (6 minutter siden):

Det her handler ikke om psykisk helse, det handler om psykisk uhelse/psykdom og en usunn trang til å velte seg i egen og andres elendighet. Nå også fantasier om mulig elendighet. Som om noen trenger det, liksom. Det er ikke godt for noe som helst og gjør andre bare dårlig(ere). 

Skift fokus.. 

• Liker 2
Skrevet

At barna mine blir kidnappet og jeg ikke aner hvor de eller hva som skjer med dem. Det er min største frykt, større enn at de dør. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...